Autumn TAG

Üdv itt, minden Unatkozó Utazónak!

Látjátok? Elég gyorsan telik ez az év is – a tavalyi csak úgy elröppent. Ennek köszönhetően hoztam egy újabb őszi TAG-et, ami INNEN van. Ha kedvet kaptatok hozzá, TI is töltsétek ki!




Milyen ízesítésű a kedvenc teád?
Nem szeretem a teát, sosem szerettem – mondjuk én a mézet sem szeretem, de ez mellékes. Marci néha szokott készíteni gyümölcsteát, amibe sok mézet tesz – amikor megfázásos időszak van – és abból szoktam kortyolni párat, de nem vagyok oda értük.

Szereted a sütőtököt?
Kimondottan utálom – mondjuk én egyik tököt sem szeretem, mert olyan fura az ízük. Számomra olyan, mint a sárgadinnye: sárga, furaállagú és nem finom.

Ha meghívnának egy Halloween-os buliba, minek öltöznél be?
Valószínűleg egy hadirokkant katonának vagy halott menyasszonynak. Mindkettő lehetőség nagyon tetszik és egyszer ki szeretném próbálni őket.

Kedvenc dolgod az őszben?
Nincs olyan meleg, de mégis vannak olyan napok, amikor elég egy póló. Valamint szeretem a pulcsis időszakot is, amikor egy forrócsokival/karamellel a kezemben ülök és olvasok.

Ilyenkor jobb szereted a meleg színeket használni sminkeléskor?
Nem szoktam sminkelni így erre a kérdésre a válaszom: nem. Bár, ha sminkelnék akkor is tuti a kékes árnyaltokat (talán néha bronzosabb árnyalatot) használnék, mert az kiemeli a szemem színét. A nagyon meleg színek csak a barnát erősítik meg a szememben, pedig én a zöld részeimet jobban szeretem.

Mivel töltődsz fel ilyenkor?
Forrócsokival, könyvvel és sorozatnézéssel. Vagy éppen írással – bár az a rossz szokásom, hogy órákon írok, így idén kénytelen vagyok beszerezni egy olyan nem túl nehéz füzetet, ami minden órán előlehet nálam, és írhatok bele.

Kedvenc őszi kiegészítőd?
Nincs ilyen, nem igazán hordok kiegészítőket és így nincs erre a kérdésre válaszom.

Nagy meleg pulcsi vagy vászonkabát utcára?
Nagy meleg pulcsi. Szeretem a vászonkabátot is, de fázós vagyok – érdekes, csak ősszel érzem a hideget nagyon hidegnek – és az nem véd meg annyira. Meg, ha egy pulcsi van rajtam, de fázok, akkor Marci rám adja a bőrkabátját.

Kedvenc ősszel induló sorozat?
Reign, Bones és Grace klinika. Mindegyik ősszel indul, ha jól tudom október elején – és én mindegyikért odavagyok. Nem említettem az OUAT-t, mert azzal le vagyok maradva, de az is kedvenc.

Sima sál vagy gyűrű/cső sál?
Sima, de lehet, idén beruházok egy csősálra is, mert túrákra nem rossz az.

Előfordul, hogy ilyenkor még napszemüveget hordasz?
Sosem hordok napszemüveget így kizárt, hogy ilyenkor is hordjak napszemüveget. Nem szeretem a szemüvegeket.

Mi az a 3 dolog, ami beugrik elsőnek, ha az őszre gondolsz?
Iskola. Marci. Sleepy.

Kedvenc őszi tevékenység?
Túrázás. Brigivel Starbucks – kizárólag a halloween-i időszakban, amikor Brigi kedvenc tökös itala van.

Kedvenc zene, amit ilyenkor hallgatsz?
Nincs kifejezett őszi zeném, mindent hallgatok, amit eddig is. Attól függ, hogy amit írok éppen az milyen hangulatú.

Kedvenc illat ősszel?
Nincs, semmi évszakhoz tartozó kedvencem sincs. Nem vagyok olyan divatbolond, akinek minden évszakban különböző tárgyai/dolgai vannak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése