Jelentés

Hali Unatkozó Utazók!

Hogy vagytok? Mi foglal le titeket jelenleg? Engem az érettségi foglalt le eddig – igazából most is azzal kéne foglalkoznom, de még Sleepy sem tudott rám hatni nagyon, najó már vannak törti tételeim és ez határozott haladás.
A magyartól nem félek, mert abból nagyon sokat készültünk. A törinél pedig… abból is készültünk, de arra szerintem nem olyan intenzíven, mint a magyarra. Nem szeretek az érettségiről beszélni, mert a matekot nagyon elszúrtam és az kell a továbbtanuláshoz. Mondjuk nem is lenne baj, ha nem vennének fel Szegedre – sőt, most egy kicsit még szurkolok is, hogy ne sikerüljön. Ugyanis, ha nem vesznek fel a koliba akkor buktam az egészet. Akkor már inkább keresek egy állandó munkát (nagy álmom valami könyvesboltban dolgozni) és egy OKJ-s képzést. És esetleg elköltöznék itthonról – mondjuk van egy tippem hova, de ahhoz naaaaaaagyon sok mindennek össze kéne jönnie.

Mi is történt velem az utolsó, normális bejelentkezésem óta?



Nos, hát jelentkeztem nyelvvizsgára: május 28. Ez azért egy kicsit megijeszt, mert most úgy érzem teljesen hülye vagyok – ráadásul még itt van az érettségi is a nyakamon… De nagyon remélem, hogy sikerül, mert az plusz 28 pont – bár, ha a matekom nem sikerült legalább 35 pontra, akkor úgyis mindegy.
Készítettem Sleepynek is tortát – bizony ám! Tetszett neki, mert emeletes torta volt és olyanra vágyott már nagyon régóta. Jó volt őt olyan boldognak látni (főleg azért, mert én okoztam neki ezt, legalábbis szeretem ezt hinni).
A suli szívével, Istvánnal pedig nagyon jó barátok lettünk – mondhatni ő lett a legjobb barátom. Lesz róla bejegyzés, az a hossszúúúú történet biztosan előkerül, mert nem hagyhatom, hogy a Keresztlánya legyen az egyetlen, aki ismeri a történetet. És habár rám nézve ez a történet nem teljesen pozitív, de hát a vége a lényeg, nem? Az viszont határozottan pozitív.
Elballagtam, és így vettem egy csomó könyvet, valamint egy telefont. Lenovo vibe x2, igazán jó kis készülék, bár még szoknom kell – viszont nagyon szép a kijelzője, a telefonos kapcsolatok rendszere igazán lenyűgöző. A könyvek pedig romantikusak és Rubin pöttyösek – és még egyiket sem olvastam, viszont mindet meghatározott szempont alapján választottam.
A ballagási pénzből kiegészítettem a perselyeket – így most elölről kezdhetem a gyűjtést. A félretett pénzt most már nem tudom, mire teszem félre – és az elkövetkezendő x héten még tervezem gyűjteni, hogy minél több összejöjjön és, ha mondjuk Szegedre nem is tudok eljutni, akkor egy pesti albérlet nem lenne rossz.
A szép emlékek perselybe viszont régóta nem írok – nem azért, mert nem történt velem szép, hanem mert nincs erőm, hogy lapokat tépkedjek és ráírjam a dolgokat. Amit viszont szeretnék felírni az május 10. és május 13. illetve a mozijegyekre fel fogom írni, hogy kivel voltam.

És lassan tényleg visszatérek. Most már csak alig pár hét és tényleg vége a középiskolás életemnek – megszűnik a jogviszonyom, nem kapok iskolalátogatási papírt és nem tudok diákmunkát vállalni, ami baj, mert szeretnék. Szóval szorítsatok, mert most alapjában készül megváltozni az életem.


Legyetek jók!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése