Partytisch :)

Osztálykarácsony – avagy Partytisch 30 valahány főre

Furcsa mód idén is eljött az osztálykarácsony ideje, és idén is 21-én volt, ami még mindig a legrövidebb nap… A szokásostól eltérve viszont idén nem csak körben ültünk a teremben és ajándékoztunk, hanem egy asztal köré ültünk és ettünk. Partytisch karácsonyi üzemmód.
Vagyunk azt osztályban harminc ketten – jó, voltak hiányzók, de csak három – és eléggé gyorsan el tudunk pusztítani egy bizonyos mennyiségű kaját. Nem baj, jó volt ez a Partytisch, mindenki degeszre ehette magát – bár sütin kívül nagyon sok mindent nem talált az ember…
Az ajándékozás véééégre úgy ment, ahogy az osztályfőnökünk szerette volna – külön kérése volt, hogy ne csak annyit mondjunk „barna hajú/a harmadik padban ül/stb.” hanem valami különlegeset is. Én egy csuda-szép rózsaszín ajándéktáskában kaptam meg az ajándékom Zsófitól:



* Anne Frank naplója
* fehér macskanyelv
* Tibi csoki
* hóember csoki
* gyönyörű karkötő
* két nagyon szép idézet







Nálunk ugyebár már hagyománnyá vált, hogy a baráti körben is megajándékozzuk egymást (ami naaagyon sok fejtörést okozott nekem, de megoldottam) és ez minden évben rengeteg csokit jelent. Idén kaptam csokit, tollat, „hógömb”-képet, levelet, Nutellát és még szerencsemalacot is. Imádom őket.
Én is adtam ajándékot Pannával ToZó-nak (ofő-h.) és furcsa dolog történt (komolyan, még beszéltünk is Pannával róla, hogy minden tanár ad puszit csak ő nem…) kaptunk puszit… Határozottan furcsa és szokatlan dolog volt.
Amúgy az egész karácsonyozás úgy telt, hogy én az osztály-főnökhelyettessel beszélgettem, mert biztos nagyon egyedül érezte magát – legalábbis Pannával úgy vettük észre. Igazából egész jól elszórakozgattunk, vagyis szerintem… Volt kivel kibontani az ajándékokat, egy élmény volt.

Ajándékozás:




 Pannától :)


"Hogy mennyit szerencsétlenkedsz, ha Róla van szó!"
"El kell hinned, hogy jó vagy úgy ahogy vagy!"
"A blogod egy csoda! Soha ne add fel!"
"Én itt leszek!"






Rolandtól :)

"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"


Regitől :)

"A barát egy telefonhívással, látogatással, váratlan apró meglepetéssel bearanyozza a mindennapokat."
(A "hógömb"-kép másik oldala)





Annától :)





Livitől :)



Hm... Ez habár nem tartozik szorosan ide, de karácsonyra kaptam bentről :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése