"Nagy és felnőtt" én...

Vegyünk egy nagyon komoly engem, meg egy szintén legalább ennyire - komoly tanárt és adjuk össze őket. A végeredmény jobb esetben is katasztrófa, de azért nem olyan nagy. Hogy miről is beszélek? A mai napomról, aminek még nincs vége...

Ismerd meg a komolyabbik énem + egy kis mese a napjaimról


Alapjáraton én egy visszahúzódó, csendes lány vagyok - már ha a tanórákat nézzük, és a tanárokkal való kapcsolatomat. Igen szájbarágósan elmondták nekem szüleim annak idején, hogy ne legyek szemtelen és inkább maradjak csöndben. Megtettem. Persze nem minden órán sikerült ezt már kilencedikben sem végrehajtani és ott mindig szabadabban éreztem magam - azok a régi szép idők...
De most... A mai nap annyira fáradt voltam (és csokit ettem előtte, ráadásul kávésat, amiről köztudott, hogy felpörgök), hogy semmi kedvem se volt kimenni a folyosóra, tehát elterveztem, hogy majd a drága földrajztanárt benntartom egy picike ideig... 
Nem sikerült. Tervem csúfondárosan végződött.
Addig még nyeregben éreztem magam, ameddig becsuktam a számítógépet és közben figyeltem mit mond (bement a föciszertárba - életében először - és megtalálta a régi pénzeket és behozta, de nem jutott rá idő az órán) és aztán nálam volt a kulcsNa, most két dolgot tehet egy ember, amikor a tanára elkéri tőle: 1; odaadja 2; nem adja oda.Én utóbbit választottam, ami valahogy így nézett ki: nem adtam oda a kulcsot - nyújtotta a kezét, hogy de - majd megadtam magam - végül a "Fáradjon ki a teremből" felszólítással kitessékeltek a teremből. Aztán még megtárgyaltuk, hogy milyen sok dolgozatot irat és, hogy ez a diákoknak jó, neki szívás
Szóval, rettentő komoly voltam - és végre hallottam valami eredetit is angolul tőle -, na meg egyáltalán nem akartam kimenni a teremből. Később kiderült (Anna barátnőm ezt mondta), hogy úgy látták nagyon jól elvagyunk...

Pénteken bábozok az oviban és aztán vendégségbe megyek; szombaton szalagavatóra megyek - csinosan, dekoratívan, mert még sosem voltam. Majd mesélek róluk, meg képet is megpróbálok hozni :)

1 megjegyzés: