Fülszöveg | Bloggerjáték 2020

blogzaholic nevezetű csoport – ami azért jött létre, hogy a bloggereket kicsit aktivizálja – kitalálta, hogy létrehoz egy blogger játékot (amit én szívből remélek, hogy hosszú utat fog bejárni és sokáig fennmaradni) és én úgy gondoltam, hogy szeretnék ebben részt venni. Hogy mi is ez az egész? A blog nevére kattintva egészen pontosan megkapjátok az információkat az aktuális játékról és a Blogzaholicról is.

Úgy döntöttem, hogy a Bloggerjátékot ezen a blogomon fogom folytatni, kivétel, ha valami nagyon könyves/filmes/sorozatos/játékos téma nem kerül elő – azokat továbbra is a metaoptikán fogom közzétenni. Az írásos és személyesebb jelelgűeket viszont itt – kivételt jelent ez alól, ha konkrét történetet kell írni, azt a Stella L. Brandy történetei blogon fogom megosztani. Az előző feladatok, amiket kitöltöttem:
Január: Blog vs. vlog

Májusi téma:

Fülszöveg



A feladat az volt, hogy írjunk egy fülszöveget a készülő történetünkről. Mivel a disztópiám (amit 2018-ban gondoltam ki) meglepő módon tartalmaz olyan elemeket, amiket ma élünk, így nem ahhoz készítettem fülszöveget, hanem a fantasy trilógia első részéhez.

Mivel egy regényhez kellett csak írni, így az első részt választottam ki, bár írás terén a második részt kezdtem el ténylegesen – erről majd szándékozok írni a történetes blogomon, amint eljutok odáig. Viszont a Shadely-trilógia első részéhez fülszöveget írni csak vázlatból és az elképzelésekből egy nekem való feladat. Szóval íme:

Napkelte (Shadely 1.)


Két város: Shade és Homely.
Mindkettő elszenvedte a maga vereségét egy támadás során. Míg Shade lakossága meg van győződve arról, hogy mindez Homely hibája, addig a vérmacskák a másik fajt látják bűnösnek. A shade-i vérfarkasok és a homely-i vérmacskák között onnantól kezdve csak egy egyezség létezik: elkerülik a másikat, s aki a másik területére lép, az meghal.

Két fiatal: Lucy és Daniel.
Mindkettejük sorsa, hogy elvezessék falkájukat és igazságot tegyenek. Azonban mindkét falka sok éven keresztül a nagy elszámolásra készül, ahol már nem használnak a szép szavak. A lánynak és a fiúnak soha nem szabadott volna találkoznia, de sokszor a tiltott dolgok még nagyobb kíváncsiságot hordoznak magukban.

A két város sorsa egészen más lett volna, de végül a Téren való találkozás mit hoz a jövőre nézve? Élhet-e egyik a másik nélkül, ha összeköti őket a sötét múlt és a homályos jövő? Fontosabb lehet-e a falkánál valaha is a szerelem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése