02. lap – 8 évvel ezelőtt | Napló lapok 2020

Sziasztok!

Nem gondoltam volna, hogy ez lesz a következő bejegyzésem, de a háttérben folyamatosan készítem a történetes blogom ugyanolyan kinézetét, hogy passzoljon ehhez meg a metaoptikához (igazából a design része már készen is van), és ahogy nézegettem a 42 másik blogom (amiket meg akarok szüntetni, ezért is nagy meló a háttérben lévő munkálatok) megláttam ezt:


Bizony!

8 éve ilyenkor megkaptam az első oklevelemet a középiskolában, ami egy novellaíró versenyen való szereplésemért kaptam. Az az igazság, hogy azért lettem különdíjas, mert bizony nekem fogalmam sem volt a követelményekről. Az történt ugyanis, hogy az osztályfőnököm megkérdezte tőlünk, hogy ki szeretne részt venni novellaíró versenyeken és én jelentkeztem, ekkor adott egy országos versenyhez elérhetőséget és megemlítette, hogy az iskolai versenyre is beadhatnám, aminek a határidejét elárulta. Mivel mindkét dátum eléggé közel volt egymáshoz, így úgy döntöttem egy novellát írok és azt mindkét versenyre beadom. Végül az országos versenyre nem sikerült beadni időben (Posta…) és utólag kiderült, hogy az iskolaira meg volt oldalszámkorlátozás – én kis kilencedikesként csak az osztályfőnökömtől reméltem információkat, ez kimaradt akkor.

Szerettem azt a novellát, tudjátok olyan első komoly történet gyanús volt – merthogy megfordult a fejemben egy családregény is ezzel kapcsolatban. (Igazából nagyon szeretném megírni és valamikor egész biztos neki is kezdek, aztán lesz belőle ami lesz.) Ez volt az én első saját novellám azt hiszem, ami tényleg mellőzött minden fanfiction vonást. Igazából, ha elővenném a vázlataimat, akkor rögtön eszembe jutna minden és tuti, hogy eltöltenék azzal napokat, hogy átírjam a sok logikai bakit.

Ha esetleg érdekel Titeket, hogy mi is volt ez a novella, akkor majd a Stella L. Brandy történetei blogon keressétek meg a 365 lap oldalt és ott A kitaszított család címmel olvashatjátok is. Ha úgy gondoljátok, írjatok majd egy kommentet, hogy nektek hogy tetszett. Remélem, 2 év múlva esetleg az első fejezetket oszthatom meg a regényváltozatból, de addig marad a novella.

Köszönöm, ha elolvassátok! Vigyázzatok magatokra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése