03. lap – 2012.11.10. | Napló lapok 2012

Azt hiszem bebizonyosodott, hogy még mindig nem tudok rendszeresen naplót írni. Na, nem baj - akkor majd időnként írok valamit. Vagyis a valami a kimaradt napok összesítője.
Először is hivatalosan is megvan, hogy miket gyűjtök. Nem, nem bélyeg vagy ilyesmi, annál sokkal drágább - de hát én egy ilyen drága gyermek vagyok. Tehát a listám, amiket gyűjtök:

  1. Könyvesbolti zacskók. Főleg a Libri évszakváltoztatós zacskóit szeretem - nem tudnám megmondani, hogy miért.
  2. Könyvek. Jó, az egész család gyűjti őket xD Saját szobámban 116 könyvem van. 
  3. Filmek, zenék. Ezeket megint csak az egész család gyűjti, bár legjobban Apu. Mániákusan megveszem a jó filmsorozatokat duplalemezes kiadásban, extrákkal. 
  4. Plakátok, poszterek. Legszívesebben azt mondanám a moziknak, hogy adják nekem oda a már nem használt óriás, karton plakátokat - sajnos nem vagyok ilyen merész, tehát csak az elképzeléseimben élhet, hogy az egész az enyém. 


Kétoldalú (széthajtható), karton plakát, amit Apu még mindig nem vágott szét középen és még mindig nem tettünk ki a  szobámba.
Tegnap a fenti poszter(eket) kaptam és nagyon örültem neki, azonban még nem tudom, hogy fogjuk kirakni - mivel kevés a hely!!! Megvan a helye, csak még a kivitelezés...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése