05. lap – 2012.11.12. | Napló lapok 2012

TÉVEDTEM! Minden amit alant írtam az átlagos hétfőkre vonatkozik. A mai nap rosszul kezdődött, átlagosan folytatódott, kicsit feljebb ment a hangulat, majd este a tetőfokára hágott.
Életemben először nyertem:
Alkonyat - Hajnalhasadás II. premier előtt vetítés


Hétfő...

Alapjában véve nekem a napok neveivel semmi bajom, azonban a tartalmuk borzasztó. És a két kritikus nap nálam a hétfőre és keddre koncentrálódik. Csak, hogy példával is bizonyítsam szerencsétlenségemet:
Imádtam a táskámat - bár kellett egy kis idő, mire megszoktam mibenlétét. Válltáska volt és nem kirívó színekkel büszkélkedett - átlagos volt. Azonban ma sajnálatos módon búcsút kellett vennem tőle (Köszi tankönyvkészítők, tantervkészítők...!), mivel nem bírta a súlyt és eltört - az egyébként teljesen értelmetlen - csatt része. Szegény, már múlthét kedden elszakadt - valami varázslatos módon, ugyanis a csatt akkor még épségben volt.
Ég veled szeretett táskám!

Nem baj, van másik - idei tanévre hármat kaptam. Egynek annyi, egyet anyu használ, egy meg... - szóval az meg laptop táska, csak apu úgy gondolta, hogy jó lesz nekem az; kocka xD

De, hogy egy kis segítség|információ is legyen a mai napra:
1.

Valószínűleg sokaknak ismerős ez a 30 kérdésből álló - elméletileg harminc napon keresztül tartó - "teszt". A nevet megtartottam, de egy kicsit változtatok rajta és minden hónap első vasárnapján lesz feltéve a soron következő kihívás.
Azaz - mint oldalt lehet látni - 2014. márciusáig vannak kihívásaim. Azért vannak olyanok, amilyeneket kerestem, de nem találtam, vagy csak egy kis részét találtam... Szóval, ha valaki esetleg találna nekem RDJ-s kihívást és megosztaná velem ITT, akkor annak nagyon hálás lennék - English nem akadály xD

2.
Még mindig nem jöttem rá, hogy mire jó ez az online napló - a SH nap jó volt és jó kihívásokat is találtam. xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése