07. lap – 2012.11.16. | Napló lapok 2012

Igazán nem történt velem semmi fergeteges.

Egy átlagos pénteken vagyok túl - talán a csoki hiányom lett nagyobb - és nagyon örülök, hogy vége a hétnek. Valahogy olyan fárasztó volt bent ülni és tanulni - bár lehet, hogy ez a hangulat a kémia óra unalmassága miatt volt. Jó, értem én, hogy a bukásra álló|nincs jegye emberkéknek is legalább kettessel kellene a félévet zárniuk, de azért egy kicsit uncsi volt az óra.

Továbbá a mai nap:

  • Nem feleltem: irodalom órán.
  • Nem kaptam csokit: egyik osztálytársam elfelejtett engem... (és miattam járt neki csoki)
  • Filmet néztünk: osztályfőnöki órán, de rossz volt a DVD így az utolsó öt percben pakoltunk.
  • Új hátteret készítettem a Tip-Top-ra: Témája most Sherlock Holmes, Dr. John Watson és Irene Adler.


Előző hátterem.
Témája: The Avengers
Jelenlegi hátterem.
Témája: Sherlock Holmes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése