Utánam a fájdalom

Dear Unatkozó Utazók!

Az a helyzet, hogy folyamatosan írom a bejegyzéseket – láthatjátok az oldalsávban, hogy szépen haladok – de sajnos már két hete gyötör a fogfájdalom. Egy hete voltam fogorvosnál és megcsinálta a felső fogam, majd konzultációval arra jutottunk, hogy bizony itt lesz húzás. (Mint sokaknak, nekem is keskenyebb az állkapcsom, mint ahány fogam van – és ehhez párosul az édesanyámtól örökölt gyenge fogak, kiskori kalciumhiány.)

Szóval, én írok és nem is fáj annyira a fogam – de csak mert az a rész a jobb alsó bölcsességfogamból, ami harapásra érzékeny volt, na az most letört –, de időnként belehasít és ráadásul nem is voltam itthon. Most egy kicsit ismertetem, mire lehet számítani az elkövetkezendő időkben.
1.      Megírom a bejegyzéseket, igyekszem gyorsan.
2.      Beállítok időzítőt a bejegyzésekre és megadott időpontban fognak kikerülni.
3.      19-én elmegyek megünnepelni Marcival, hogy már 8 hónapja együtt vagyunk (igen, kellenek ezek a randinapok) – ez fánkozást jelent. Valamint megbeszéljük a szeptember második felétől kezdődő intenzív edzésemet.
4.      20-án életemben először láthatom a budapesti tűzijátékot élőben és megkóstolhatom mind a három tortát (Ország Tortája, Ország Cukormentes Tortája, Honvédség Tortája).
5.      Valamikor elkezdődnek a táncpróbák, amin pár nélkül maradok, mert Marci Horvátországba megy – még szerencse, hogy tudja a táncot.
6.      25-én fogorvoshoz megyek, ahol valószínűleg (a letört, gyulladásban lévő bölcsesség fogam miatt) antibiotikum kúrát fog javasolni a fogorvosom.
7.      Elkezdődik az iskola, ami az utolsó évem.
8.      3-án jön az első húzás, ami a jobb felső hetesemet érinti – így a bölcsességfogam be tud csúszni a helyére.
9.      10-én valószínűleg következik a bal alsó hetesem, azonban azzal lehet, szájsebészetre kell menni.
10.  Ki tudja mikor és hogyan, de a most fájdalmas fogammal is lesz kezdve valami.
Szóval jelenleg így áll a helyzet, mert amint megírtam ezeket a bejegyzéseket három dologra fogok koncentrálni: tanulás, TDL dolog (meglátjukmilesz), írás. Ezt a blogot nem fogom elhanyagolni, hiszen lesz KétKedvenc, túrabeszámolók, receptek és a végzős évről is terveztem beszámolni, valamint a hozzátartozó egyetemi dolgokról.
A tanulás fontos, mert ez az utolsó évem és szeretném a legjobbat kihozni magamból – igen, mindig így indulok neki, de én mindig meg is teszem a legtöbbet, a tanárok megítéléséről nem én döntök. Igyekszem mind a négy érettségi tárgyamat maximumra kihozni – igen, még akkor is, ha ezzel az általam haszontalan tárgyaknak tartottak háttérbe szorulnak.
A TDL dologról nem tudok nagyon nyilatkozni, ugyanis még csak körvonalazódik a dolog bennem. Remélem, egyszer eljutok odáig, hogy legyen belőle valami – ez egy fontos lépés lenne az életemben.
Az írás elég tág fogalom, de én most a Please, give me 5 to 7 years… And I'll be yours című történetemre fogok koncentrálni – igen, angol címe van, pedig magyar regény, de mivel dalszöveg részlet így eredetit hagyom meg.

Nektek mik a terveitek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése