Interjús TAG

Hali!

Lassan végére érkezünk a TAG bejegyzéseket. Ez innen származik én pedig kitöltöttem.

Interjús TAG


Milyen indíttatásból kezdtél el blogolni?
Akartam egy mindenes blogot, ahová a történeteimet töltöm fel illetve személyes bejegyzéseket is közzé teszek (link). Akkoriban kezdtem el írogatni és meg akartam osztani mindenkivel.
Milyen hobbid van még?
Szeretek sütögetni, sétálni, biciklizni, olvasni, írni, sorozatot nézni.
Mi volt a bloggal kapcsolatos legjobb pillanatod?
Hogy Sleepy azelőtt megtalálta a blogot mielőtt én eltűntethettem volna a „jobb, ha nem látja” bejegyzéseket, de már az összes becenevét is tudja… :D
Ha tehetnéd, feladnád a munkádat, hogy csakis a blogolásnak élhess?
Jelenleg a munkám a tanulás, de azt nem adhatom fel.
Szerinted mik azok a tulajdonságok, amik segítik egy blognak a fejlődését?
Heti egy-két bejegyzés. Valamint aktualitások boncolgatása, mindennapi problémák felvetése és a tabutémák boncolgatása. Persze ez csak egy személyesblognál illetve blogmagazinnál vannak így.
Kik a példaképeid?
A példaképeim között bloggerek/bloggerinák nincsenek, talán Leah Hope Eastbrook és Livi az, akiket kitüntetett figyelemmel illetek. Amúgy István és Sleepy a példaképem, meg Szépszemű – aki habár fiatalabb nálam, van valami ami miatt fel tudok rá nézni egy tekintetben.
Mit olvasol szívesen más blogon?
Érdekes történeteket, engem érdeklő kérdéseket és válasz lehetőségeket.
Átlag mennyi idődet veszi el a blog 1 nap?
Pár órát, mert közben még zenét is hallgatok, esetleg olvasok – könyvértékelésnél pl. a kezembe szokott akadni a könyv, amiről írok –, vagy sorozatot nézek.
Van külön blog füzeted, amibe az ötleteidet írod?
A kis jegyzetfüzetembe szoktam felírogatni a dolgokat, de külön erre a célra nincs füzetem.
Általában hány poszt van előre megírva?
Igyekszem minél többet előre megírni, hogy folyamatosan legyen mit feltenni. Azonban néha elfogynak és nekem meg nincs időm, de ilyenkor is a háttérben munkálkodom és készítem elő a bejegyzéseket.
Honnan jött a blogodnak a neve?
Eredetileg nem ez volt a blogom neve, aztán Livi csinált egy személyesblogot (megkérdezte bánnám-e, ha lenne valami hasonlója mint az enyém, azaz kihívásos blog) és Unatkozó Egyetemista lett a címe… ezek után én kérdeztem meg, hogy nem lenne-e gond, a Unatkozó Gimnazista lenne az új címe.
Előfordul, hogy több hétre előre meg van tervezve, hogy miről szeretnél írni?
Igen, aztán van, hogy hónapokkal később jutok csak el odáig, hogy meg is valósuljanak.
Mi volt az első sminkeléssel kapcsolatos terméked?
Essence cuccok az egyik Alkonyatos DVD megjelenés alkalmából kisminkeltek.
Mit dolgozol civilben?
Nem dolgozok még, tanulok.
Kedvenc sminkmárka?

Nincs kedvenc sminkmárkám, mert nem szoktam sminkelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése