Winter TAG

Hali!

Most egy kicsit télies bejegyzés kerül ki, aztán egy időre vége a TAG bejegyzéseknek. Ezt szintén az előzőeknél ismertetett oldalon találtam, ITT.

Winter TAG


Mivel ápolod ilyenkor a kezedet?
Nem igazán szoktam ápolni a kezem.
Forró csoki vagy forralt bor?
Forrócsoki, fehér forrócsoki!!!!!
Mutasd meg egy télies sminked.
Mivel nem szoktam sminkelni így nekem ilyenem nincs.
Inkább otthon vagy és teázol egy jó könyvvel és takaróval vagy szánkózol/hóembert építesz?
Mivel mostanság nemigen esett hó, így inkább előbbi – bár a teát nem szeretem.
Kedvenc dolgod a télben?
Hogy rengeteg forró csokit lehet inni.
Mi az a dolog, ami mindig nálad van télen?
Sapka, de mint utólag kiderült az még most is nálam van mindig.
Kedvenc karácsonyi film?
Nanny McPhee :D
Szeretsz síelni/korcsolyázni?
Régebben szerettem korcsolyázni, de elfelejtettem már hogyan kell és tavaly nagyon nagyot estem.
Hogy tudtad meg, hogy nem létezik a Télapó/Jézuska?
Télapóra nem emlékszem a Jézuska viszont úgy bukott le, hogy felhívott, hogy milyen babát is szeretnék.
Kedvenc téli illat? 
Mézeskalács.
Kedvenc karácsonyi zene?
All I want for Christmas is you :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése