Azok a '90-es évek TAG

Sziasztok, Unatkozó Utazók!

Kezdek visszatérni és most előbb a TAG-bejegyzések kerülnek előtérbe (ez például INNEN van) aztán lesz lélekerősítő tanulós bejegyzés, amiben leírom a saját tapasztalatim; valamint bemutatom Nektek a lelkem végre megtalált másik felét (tudjátok azt a személyt, akivel egyazon hullámhosszon vagytok), aki nem a párom, hanem István. És jönnek vélemények is: könyvek, sorozatok, filmek. Lesz még mese a The Donut Library nevezetű helyről, amit kezdetek óta látogatok, de most valami megváltozott bennem…

Azok a ’90-es évek TAG


Kedvenc Disney mese?
Mindig is a Mulan volt, ahogy a keresztanyukámnak is – őt, valószínűleg miatta. Tetszik, ahogy egy erős nőt mutat be és „a lehetetlen is lehetséges”.
Mi volt a kedvenc együttesed?
Uh, ez igazán nagyon nehéz kérdés! Nem igazán emlékszem, hogy mit hallgattam.
Mi volt a kedvenc édességed?
Palacsinta. Mama még a kórházba is hozott, hogy legyen valami finomság is ott. Imádom a palacsintát, kenyérre lehet vele kenni.
Kedvenc Társasjáték vagy egyéb játék?
Plüssökkel játszottam, főleg miután a kórházban a mellettem lévő ágyban fekvő fiútól kaptam egy delfint (ő maga csak a sapkáját tartotta meg).
Mi volt a kedvenc Happy Meal figurád a MCDonald'sból?
Najó, nagyon szerettem Barbie-babázni és akkoriban pont volt mini Barbie, szóval azokat össze kellett gyűjtenem.
Kedvenc könyv/mesekönyv?
Totyi az éhes kiskacsa. Kívülről tudom még mindig a szövegét.
Kedvenc ruhaboltod akkoriban?
Nem igazán foglalkoztatott akkoriban ez a kérdés.
Kedvenc Cartoon Network meséd?
Pindúr pandúrok, az volt mindközül a legnagyobb kedvenc. Hiszen ki ne szeretné – lányok közül – ahogy három pandúr elkapja a rosszfiúkat és szupererejük van és…
Mit néztél a Tv-ben, ha hazaértél a suliból?
Semmit, mert még nem voltam iskolás. Viszont Vészhelyzetet néztem sokat már kicsiként is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése