21. lap – Születésnap és névnap aránya | Napló lapok 2013

Trófea...

Valaki elmagyarázhatná nekem, hogy a húgom, akinek csak lesz a névnapja, hogy kaphat egy fehércsokis, finomnak kinéző tortát miközben én csak a szokásos csokoládborzalom kisebbik példányát kapom a születésnapomra? Mert ezt történik, akárhányszor a húgomnak névnapot ünneplünk...
Mindegy, nem bosszantom magam - mindenkinek feltűnt, hogy bizony én vagyok a születésnapos, de... Mindenesetre legalább Stocki (tisztességes nevén D. Tamás) volt a felszolgálónk, akit nagyon szeretek - mindig kapok szívószálat. Persze most a hosszúasztalnál nyugdíjas találkozó volt (vagyis csak születésnapozás sok öreggel) így Stockinak sok munkája volt és egy kicsit lassabb lett a menet. 

Az bebizonyosodott, hogy az emberek többsége a FB-ot használja köszöntésre - kivétel az osztálytársak és rokonok, akikkel találkozunk. Pika persze küldött szép üzenetet is, amit az informatika óra kellős közepén kaptam meg.

2 megjegyzés:

  1. Pedig reménykedtem, hogy pont szüneted van.
    Viszont ha csipogott magadra vess! xP
    Óra alatt a telefonnak kikapcsolva kell lennie! xD

    VálaszTörlés