24. lap – A blog új neve | Napló lapok 2013

Névváltoztatás

Past
Present

Új név, megszokott tartalom - Unatkozó gimnazista. A dolog mivoltja abból fakad, hogy a napjaim egyre sűrűbben telnek unatkozással - azaz, kézzel nem fogható munkavégzéssel eltöltendő percekkel|órákkal.
A fejlécet nagyon köszönöm Liv-nek, a nagytesómnak! :)
A mai napom amúgy borzalmas volt, aztán pedig jókat röhögtem A.-val - mondjuka  fejem nagyon fájt, de hát... Persze mi marhára készülünk az ECDL vizsgára (adatbázis kezelés) és sikeresen megcsináltunk két feladatot a xy-ból. Persze nekik otthon nem volt 2007-es Office-uk, tehát hazajöttünk és elvittük a Tip-Top-omat. 
Aztán borzalmas hírt kaptam: nem én nyertem a Cor Leonis nyereményjátékán. Eme dolog két okból borzalmas: 1; a mélyen tisztelet kiadó nem a kiírásnak megfelelően díjazta a résztvevőket! 2; így meg kell vennem még egy könyvet - persze tegnap totálisan kifogytam mindenféle pénz nevezetű dologból. De majd megszerzem valahogy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése