22. lap – 2013.02.03. | Napló lapok 2013

Könyvvásár nem vásár

Úgy keltem fel, hogy ma biza' elköltök egy kisebb összeget - mert ugyebár mire másra kaptam volna a születésnapi zsebpénzeket. El is döntöttem, hogy megveszem Julie Kagawa: Vashercegnő-jét és a Crossfire sorozat mindkét, eddig megjelent, részét. Aztán láttam, hogy a Kelly Kiadó hirdetett egy nagyon jó kis akciót és ezért ez is megmozgatta a fantáziámat. Aztán kb. egy perccel ezelőtt anyu kitalálta, hogy majd jövőhéten menjünk inkább vásárolni, mert akkor nekik is lesz pénzük - tehát ma nem bővül a könyvespolcom.
Tehát itthon döglés van és várom, hogy még mik derülnek ki a mai napról - esetleg elmegyünk valahova, vagy hozzánk jönnek.

A holnapi napra kéne készítenem egy kilépőkártyát, de nem tudom hogyan fogjak neki. Majd este megcsinálom... Éhes vagyok és várom az ebédet... Szuper kis napnak nézünk elébe! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése