Háborúk...

Akarva, s akaratlanul is néha-néha belecsöppenek egy blogháború közepébe - bár pártatlan vagyok, s maradok, azért ez egy jó téma. (Ezzel a bloggal nemigazán történhet ilyen, hacsak nem Livvel összeveszünk - mint annakidején xD)
Szóval, a blogháborúkba én még anno egy chatháborúval vonultam be - akkor is csak belefolytam, és próbáltam a pszichológiát alkalmazva békíteni az embereket, félig sikerült. Ezek után már csak a "Figyeljetek xy lop!" szövegekkel találkoztam néhány blogon. Megvallom ez néha idegesített, tekintve, hogy akkoriban még olvasni jártam a blogvilágra...
A mostani helyzet designos blogok harcáról szól - vagyis éppen végéről, de azért még mindig megy a harc. Imádom végigkövetni ezeket a dolgokat, de néha már idegesít a rengeteg értesítést, hogy mik történtek... Nem az én problémám, de azért mégis! Régebben a Twilight miatt voltak veszekedések, most meg designblogok miatt. (Designblog nálam: minden, ami designnal, kritikával, fejléccel foglalkozik.)

És háborúzok én a sulival is - ugyanis drága jó ofőm bejelentette, hogy jövőhét hétfőn írjuk az utolsó TZ-t, németből. Végül is: csak az utolsó hét.
Holnap dolgozatot írok föciből - borzalmas, szerintem azt a tanárt be kéne tiltani. De no problem puska nemsokára kész.
A matek tanár viszont velünk háborúzott ma - félő volt, hogy elkezd sírni. Talán, ha nem ismernénk és nem tudnánk, akkor még azt is mondtuk volna, hogy: megértjük, hogy most volt az érettségi. Viszont az egész eddigi évben egy hónap volt a javítási idő; még múlthéten is - amit eredetileg már le kellett adni - érettségiket javította és velünk kiabált, minket hibáztatott. Nem jó, ez így - mert akkor legalább ne íratna még egy dogát jövőhéten, úgyse javítja ki.

Fáradt vagyok és nincs kedvem a holnaphoz, nagyon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése