Majdnem

A címben látható szócska a leginkább jellemző rám. És, habár néha azt gondolom, hogy csak én vagyok ilyen peches, akkor jön egy totál peches nap - ez a nap, ilyen volt.
Vidámparkba mentünk - anyu megkért, hogy nézzek be az utcákba, hátha van hely. Hely az nemigen volt, viszont láttam két régi ismerőst. Majdnem olyan érzésem volt, hogy egy hónapja nem reagáltak, majdnem figyeltem jobban, majdnem...
Láttam egy képet - nem mentem el a mai Családi napra, mert anyu úgy tervezte, hogy ma Vidámparkba megyünk. Aztán majdnem bementünk egy órát mégis, de csak majdnem. És a majdnem Nagy Ő, majdnem velem fotózkodott, majdnem...
Tehát, a napom egy nagy majdnem volt, a majdnem fiúkkal akik tetszenek nekem és a majdnem remek befejezéssel. Vigasztal a tudat, hogy a második majdnem sráccal találkozni fogok a húgom tanévzáróján. Majdnem minden flottul fog menni...

Nem írok fogalmazást, filmet akarok nézni és unatkozom xD Amúgy lenne egy csomó dolgom, majd nem tudom mikor írom meg...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése