Itt-nem itt+FONTOS

Július elsején elvileg megszűnik a Google Reader. Aki nem tudja, mi az, és mivel jár a megszűnése, az ITT utánaolvashat a dolgoknak. A megoldás a bloglovin, amiről a fenti linken szintén olvashattok. Én már kitettem minden blogomra oldalra a "Kövess!" modult, arra tessék rákattintani :)

Itt vagyok - mármint, hogy már vége a sulinak és elméletileg temérdek sok szabadidőm van, de ez kicsit sincsen így. Habár ez az utolsó hetem Pesten - aztán pénteken irány le Balaton... - és az eltervezett dolgaim közül talán ha kettőt meg tudtam valósítani...
Ma felvettem a fürdőruhám és néztem magam benne és... nem tetszett. Jó, mondjuk én meg akartam nézni fehérben is (abban volt nagyobb méret...), de a mamám azt mondta, hogy olyat nem vesz - tehát, maradt a fekete. Be kell valljam nagyon tetszik maga a fürdőruha, de néha olyan kicsinek éreztem - majd csak lesz valami...
Valamint sikerült levinnem az üres palackokat... Igen ám, de a "tegyük bele a nagykukába, úgy nem tűnik fel senkinek" nem sikerült, mert tegnap már megtömtük a kukát... És, hogy mivel tömtük meg?
Tegnap lomtalanítottunk - mert nem akartuk az utolsó pillanatra hagyni a padlásra pakolást, tehát tegnap nekiláttunk. Apu kis híján sérvet kapott - ezek után én mondtam, hogy mennyit vihet, és a többit utána vittem. Aztán így szépen felkerült az összes könyv és DVD :) Persze anyu lomtalanított és egy szekrényből átpakolt egy másikba, hogy az ürest majd ki lehessen vinni a garázsba... - ebből az lett, hogy pénteken a mi cuccunk+nyúl+egy IKEA-s táskányi játék is utazik a szomszéd kislányoknak.
Amúgy: konyhaátalakítás. Ezért is van az, hogy itt vagyok, de mégsem.

Remélem majd lesz egy kis időm, és akkor mindent bepótolok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése