Boyfriend TAG

Halihó!

ITT volt ez a TAG és gondoltam miért ne alapon én is kitöltöm, most már van miért. Igazán megmozgatta az agyam a kitöltése, mert voltak olyanok amikre még úgy is nehezen tudtam válaszolni, hogy amúgy tudtam a választ.
EZ MÁR NEM IGAZ, ÚJRA KI FOGOM TÖLTENI!


A TV előtt ül. Milyen műsort néz?
Rendszerint a Viasat History az első, ami a TV bekapcsolásakor előugrik. De nagy általánosságban történelmi témájú műsorokat néz, mert megszállottja a törinek. Néha átkapcsol sorozatra vagy zenére, de csak akkor amikor én ott vagyok és ebéd közben nem véres harci jeleneteket akarok nézni.

Elmentek enni valahova. Mit rendel?
Valami húsos dolgot, aztán desszertként egy ír kávé is lecsúszik a torkán.

Melyik az az étel, amit nem szeret?
Nem szereti a gombát, brokkolit, karfiolt (bár anyu besameles, karfiolos husija ízlett neki) és a padlizsánt.

Elmentek valahova bulizni. Mit iszik?
Nem szoktunk bulizni járni, de ha a haverjaival iszik, akkor a Legendában teszi (vagy a Trabantban). Illetve 20-án vörösboros kólát ivott, illetve sört – amitől mosolygós lett.

Milyen méretű cipőt hord? 
46-os a lába, de most legutóbb egy 45-ös cipőt nézett magának.

Ha gyűjtene valamit, mi lenne az?
Gyűjt, méghozzá katonai órákat, maketteket és katonai dolgokat.

Kedvenc szendvicse?
Mindegy neki, ha van rajta vaj, sonka, sajt és ez mind meleg szendvicsként van tálalva.

Mit enne minden nap, ha tehetné?
Gondolom a mini amerikai palacsintáimat a túrós sütimmel és apukája tésztájával, aminek nem jut eszembe a neve (de van benne husi, sajt, gomba és uborka). De inkább beüle a Frei Caféba és végiginná az itallapot.

Kedvenc gabonapehely?
Nem igazán szereti a gabonapelyhet, de anyukája nyárra vett egy csomót és azok közül a Cookie Crispet ette leginkább.

Kedvenc  zene?
Rock. Rock. És esetleg rock. Nem tudom melyik a kedvence, de nagyon szereti a Kárpátiát.

Kedvenc (sport) csapat?
Nincs, vagy én nem tudok róla. Focit nem néz. Kajaknál nincs „csapat”, de gondolom valami kajakos páros vagy négyes a kedvence.

Szeme színe? 
Heterokrómiás kék sárgával. A világ legszebb szempárja.

Ki a legjobb barátja?
Matula vagy Butykó, igazából ők ketten a leglegek – bár állítása szerint ő igen nyitott személyiség és miután sikerült levetkőznie kiskori bunkó személyiségét sok barátja lett.

Mi az, amit csinálsz és azt kívánja, hogy bárcsak abbahagynád?
A nyavalygásaim, talán. Bár olyan sokat nem szoktam, ő mégis néha furán veszi a lapot, amiért kiakadok.

Honnan származik?
Tősgyökeres magyar – kicsi sváb és tót beütéssel.

Milyen tortát sütnél a születésnapjára?
Valószínűleg vagy Nutella-tortát, vagy túróssütit készítenék neki születésnapjára, aminek tank alakja van. Viszont meggátol az anyukája, aki vagy nyolcszáz tortát képes összeütni egy délután alatt – így nehéz érvényesülni, ráadásul 1 nap eltérés van a születésnapjaink között.

Sportolt régebben valamit? 
Most is sportol, kajakozik. Régebben hivatásszerűen űzte, de mostanra már csak hobbi maradt – azt mondja, hogy kiégett.

Mi az, amit órákon át képes csinálni? 
Makettezni, repülni, tankozni vagy a bátyjával sushit készíteni.

Miben tehetséges?
Az alvásban, abban nagyon. Na jó, kajakban nagyon tehetséges és a történelemben – meg abban, hogyan ne haragudjak rá. Valamint abban is igazán nagy tehetsége van, hogy hogyan varázsolja el a nőket – kisbabáktól kezdve.

Milyen ruhákat szeret hordani? 
Fekete, láncos nadrág – mivel rockerka. Ott van még a fekete pólóinak hadserege. De mindezt csak suli időben hordja, mert én megkértem, ha velem randizik vagy van, akkor igyekezzen normálisan öltözni. Nem, nem szabtam meg, hogy mit vegyen fel, csak lehetőséget adtam neki arra, hogy a jó fehér, zöld és kék pólóit is felvegye.

Tudtad, hogy Ő az igazi?
Igen, de nem első pillanatban. Szükségem volt arra, hogy megismerjem, mielőtt bármit is mondok róla.

Mi volt az első benyomásod?
Az első benyomásom róla az volt, hogy mekkora egy bunkó paraszt. Aztán kiderült, hogy igazából egy nagyon is kedves úriember.

Ki hordja a nadrágot a kapcsolatban?
Időnként én, időnként ő. Mindig vannak vitáink, miszerint én vagyok az idősebb, de ő a magasabb és a férfi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése