End of summer TAG

Kedves Unatkozó Utazók!

Itt egy újabb TAG – ezt Leah oldalán találtam –, ami sajnos a nyár végéről szól, de ha Ti is kitöltitek, akkor csupa jó emlék jöhet elő a nyárról. Itt vannak az én válaszaim, nézzétek meg Leah válaszait is, és töltsétek ki Ti is!




Mi volt a legjobb élményed idén nyáron?
Talán a biciklitúra és az ehhez kapcsolható töménytelen mennyiségű szerelem. Illetve az a három-négy nap (augusztus 18-19-20-21), amikor itthon voltunk már és édesanyám (valamint Marci anyukája) megengedte, hogy Marci nálam aludjon illetve én nála aludjak.

Kedvenc nyári összeállítás?  
Marci zöld pólója (ami már az enyém, mert névnapomra megkaptam) + kisnadrág/szoknya + papucs. Nyaranta szeretek lazábban öltözni, idén ez volt a biciklis szerkóm. Emellett az összeállítás mellett még nálam van egy nyári ruha, amit nem izzadós tevékenységnél (futás, edzés, biciklizés) fel tudok venni – romantikus lelkemnek kell néha egy kis hercegnőség.

Volt nyári bakancslistád? Ha igen, teljesítetted?  
Nem volt, mert nem láttam értelmét új bakancslistát összeállítani, ehelyett a nagy bakancslistám néhány pontját felírtam, amikben biztos voltam, hogy tudom teljesíteni. Azok nagy részét sikerült teljesítenem.

Barnulsz vagy égsz?  
Általában égek – fehérbőrű, szőke hajú vagyok, így ez nem meglepő. Idén se volt ez másképp, bár nem is számítottam másra – még a naptej sem állította meg a Napot. Viszont kellemes csalódásként ért, hogy idén végre barnultam is, nem is keveset.

Medence, tó vagy óceán?  
Tenger vagy óceán. A medencét azért nem szeretem, mert ami a kertben áll az általában darázsitató és bogaras, koszos lesz. A strandok medencéit kedvelem, de nagyon drágák. A tavat azért nem szeretem, mert ahová mi járunk nyaralni ott nagyon elhanyagolták és minden nagyon köves. Tudom, hogy a tenger és az óceán is sós és egy csomó fura állat él benne, de olyan szép és tiszta – és imádom a homokos tengerpartot.

Mi volt a legjobb dolog, amit ezen a nyáron csináltál?  
Igent mondtam a biciklitúrára. Azt hiszem, ha nem nyaggatom Marcit ezzel és ő nem vesz rá, hogy tényleg csináljuk meg, akkor most sok élménnyel lennék kevesebb.

Mikor kezdődik az iskola? (Ha már nem jársz iskolába, akkor mikor lesz vége a nyaradnak?)   
Szeptember 1-jén, kedden. Igazából egy kicsit várom – ez lesz az utolsó évem; egy kicsit izgulok – jönnek az érettségik; egy kicsit rettegek – jön a foghúzás, táncpróba és kemény edzések.

Mit szeretnél csinálni a következő nyáron?  
Szeretnék elmenni külföldre Marcival és eltölteni pár napot (én egy hétre gondoltam igazából) vele, egy kis lazításként és az első olyan nyaralásunk miatt, ami nem az edzésről szól – mert van egy olyan érzésem, hogy a suli végére elegem lesz az edzésből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése