The Nom Nom Nom TAG

Unatkozó Utazók,

Ti is szeretitek a hasatokat? Az ITT talált TAG most az étkek kalandos világába röpít bennünket, már ha csatlakoztok. Ugye nem hagytok egyedül?


Mi az, amit senki sem szeret csak te (és fordítva)?
Olyat nem tudok, amit csak én szeretek, de például én szeretem a Nutellás-baracklekváros-kakós palacsintát és gofrit – viszont volt egy idő, amikor mindenki furán nézett rám emiatt. Valamint szeretem a brokkolit, amit Marci nem.
Marci szereti az olívabogyót, de én azt nem. Illetve a paradicsom és a paprika az örök ellenségem.

Mit főzöl a legszívesebben (és túl gyakran)?
Azt főzök legszívesebben, amihez kedvem van – vagy, amit Marci szeretne enni. Viszont utálom az olyanokat elkészíteni, amiket én nem szeretek – így igen kevésszer kerül a repertoáromba olyan, amit én nem eszek meg.

Melyik étteremben ennél minden nap?
VakVarjú Beach. Igaz, csak egyszer voltam ott, de minden megért. Illetve a Tóth is ilyen hely.

Ha egy szendvicset rólad neveznénk el, mi lenne a neve és mi lenne benne?
ÉMK lenne a neve és csupa finomság lenne benne. Például: sajt, sonka, kukorica, ketchup, ezersziget öntet, még egy kis sajt és sonka és kukorica.

Van valamilyen főzéssel kapcsolatos tipped?
Ne zárkózzatok el az elsőre nehéznek tűnő receptektől sem!

Mi van a bakancslistádon?
Megtervezni az esküvői tortámat és egy részét magam megsütni – ez egy amolyan nászajándék lenne a férjemnek.

Melyiket szereted? Saját magad főzni, rendelni vagy elmenni valahová?
Mindegyiket szeretem, csak mindegyiket valami másért. Hiszen, ha nincs kedved főzni, akkor a másik két opciónak igazán hálás lehetsz – így vagyok ezzel én is.

Van ételallergiád?
Nincs, aminek nagyon örülök.

Minek nem tudsz ellenállni mostanában?
A csokinak, de annak sosem tudtam ellenállni. Mondjuk most éppen – ebben a pillanatban – a brokkoli krémleves az, ami nagyon csábítgat.

Mi a kedvenc desszerted?
A palacsinta. A kardinális. A gesztenyepüré.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése