Szeptember TAG

Hali Utazók!

Nos, egy újabb TAG, amit Leah oldalán találtam és kitöltöttem. Ez az első őszi bejegyzés, szóval hivatalosan is elkezdődött az iskola és érezhetően eltűntek az emberek a blogger világából is – minden szeptemberben ez történik. Töltsétek ki Ti is!




Mi jut eszedbe, ha a szeptemberre gondolsz?
Az iskola, hogy ez az utolsó évem ott és aztán nem tudom mi lesz velem. A foghúzások, amik azért kellenek, hogy a bölcsességfogaim kiférjenek. A kemény edzések kezdete, amik az alkalmassági vizsgához kellenek. Kevesebb szabadidő, kevesebb Marci.

Mi a kedvenc ruhadarabod erre az időszakra?
Imádom a Tatai utazó pulcsimat, ami egy szürke-barna csíkos egyed. Ha új helyre megyek mindig nálam van, ezzel gyűjtöm az emlékeket. Amúgy általában ilyenkor kerül elő a piros nadrágom, a túranadrágom és a bőrkabátom.

Van olyan dolog, ami hiányzott nyáron az iskolából?
Nem igazán, mert úgy mentem el nyári szünetezni, hogy minden rossz volt – megint nem ismerték el a munkásságaim, lelustáztak, azt mondták rontottam, a barátomat be akarták mocskolni, stb. Szóval nem igazán hiányzott az iskola.

Szerinted mik az ősz színei?
A barna, a piros és a sárga. Amikor kimegyek a természetbe ősszel, akkor ezek a legelőfordulóbb színek.

Mi az tevékenység, amit csak ősszel tudsz megtenni?
Elmenni az osztállyal osztály kirándulni. Nekünk szeptemberben van az osztálykirándulás és ez az egyetlen dolog, amit csak ilyenkor tudok megtenni – és nem vagyok benne biztos, hogy máskor a nyakamba vennék bármilyen várost az egész osztállyal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése