27. lap – 2013.03.03. | Napló lapok 2013

Elgondolkoztam

Szóval van úgy az ember, hogy mindenre van ideje és van úgy, hogy semmire sincs. Hát én mindig valahogy a kettő között vagyok. Ugyanis az életem két fő részre oszlik: hétköznap és hétvége. Mindkettő remek, habár mindkettő tud rettentő unalmas, idegesítő és zsúfolt is. Ha van valami, amit nagyon szeretnék, akkor arra időt szakítok - azonban van olyan, hogy az iskola nevezetű intézményben dolgozó diktátorok (holnap első óra törti, Gladiátor!) keresztbe tesznek, elég rendesen. 
Na most a hétköznapjaim ugyebár ugyanúgy telnek - eltekintve attól, hogy most három esszét kéne írnom a Bibilai portfóliómba. De azt sem tudom, hogy mégis hogyan kezdjek hozzá - egyedül a hatos feladat van készen, a naptárasat viszonylag gyorsan meg tudom csinálni, az esszék közül kettő pikk-pakk megvan. VISZONT, a képes (amihez még mindig nem kaptam segítséget, mert P. nem küldött képeket) és az illusztrációkészítősnél sehol sem tartok - talán meg kéne kérdezni Nándi bá-t, hogy hagy rajzoljunk zsoltárt. 
A hétvégéim meg éppen ahogy esik, úgy puffan - azaz, ha van program akkor az van, ha nincs akkor meg PP töltögetés és olvasás. Ha már olvasás akkor az estéim: olvasással és házi feladat készítéssel telik - de csak azért, mert akkor jobban fog az agyam. 
És akkor most elérkezett a március-április ami a születésnapok-névnapok hónapja és egyszerűen kimerítő. Március: 
  • 7. Nagyika szülinap
  • 10. apu szülinap, apu húgának és unokatesómnak névnapja; 
  • 14. iskolai előadás; 
  • 20. portfólió leadása
Április:
  • 2. nagynéném szülinapja
  • 12. apu névnap
  • 23. anyu és N. szülinap
Szóval nem fogok unatkozni, de vészesen közeledik az a március 10. és 20. - ideje lenne, hogy P. küldje a képet, megírjam az esszéket (amiket majd valamelyik nap meg kell írnom, mert ugyebár a jövőhetem kész káosz) és a naptárt is elkezdjem. Aztán ellenőrizzem, hogy van-e elég patronunk a nyomtatóba - ugyanis ilyenkor szokott kifogyni - és rávenni anyuékat, hogy ugyanmár vegyenek patront, vagy adjanak pénzt nyomtatásra.
Meséltem már, hogy a SzJG miatt Benina igen jó könyvét félbe kellett hagynom? Dehát a húgomnál sose lehet tudni, hogy mikor jön rá az undokság - mondjuk addig nem, amíg nála van a könyvem. 
Ja és, hogy min gondolkoztam el? Ezen kívül? Hát valami olyanon, hogy talán írok egy gyönyörű regényt (lehet, hogy naplóregényt?) az életemről - vagyis egy nem éppen nyafogós történetet, hagyjuk.

Nagyon aranyos portfólió feladatok, amiből csak a 6. van kész :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése