2013.03.14.

Hétvégi tervek+ma!

Hát, igazából nem is tudom - mostanában egyáltalán nem unatkozom. A mai reggelem például remekül alakult, bár nem igazán emlékszem rá - az ok prózai jellegű: reggelente még fáradt vagyok és többnyire elfelejtem délutánra. Mindenesetre annyi megmaradt bennem, hogy büntetésben vagyunk (Húgica, amiért sz*r jegyeket kapott én meg, mert a hét közepén nem volt rend a szobámban) és ez annyit takar, hogy Húgicának mosogatnia kell, nekem meg vagy teregetni vagy lepakolni a szárítóról (reggel volt, na!), aztán ez változik havonta. Na, most apu nem szereti, ha mosogatunk - tehát ezt anyuci beszí*.
Aztán ma elmaradt mindkét infónk, mert kétszer kellett fellépnünk - volt taps, meg baki, meg minden. Nagyon fáradt vagyok. Tesin nem tesiztem - mintahogy a többség sem. Aztán itthon írtam egy interjút Káinnal...
A hétvégém pedig így néz ki:
Illusztráció készítés apuval -> ünneplés a nagynénéméknél (egész szombaton) -> befejezni a portfóliót. 
Tehát most megyek és alszom egy kicsit, aztán meg... ki tudja?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése