28. lap – 2013.03.07. | Napló lapok 2013

"Nagyon elkúrtad!"

A fentebb látható cím az informatika tanár szájából hangzott el, nekem címezve. Persze én röhögtem - átmentem ECDL-en, onnantól kezdve nem érdekelt, hogy hány ponttal - mert tőlem maximum pontszámot várt volna (32) és csak 30 pontot szereztem (két olyan feladatot nem csináltam meg, ami hülyeség volt). Tehát én "elkúrtam" - megjegyzem szeretném én így elkúrni az összes dolgozatomat!
Persze informatika órán bezsebeltem három pirospontot - sql, hát eddig azt hittem nem értem - és a szokásos "Libricica múltórán felírta a táblára!" Tehát én informatikaórán rendszerint Libricica vagyok és nem Kinga. 
Ovissal (csak én hívom így, mert ennek története van) megbeszéltük, hogy ezentúl ő Zsuzsának hív - mert nem akartam, hogy zavarja az Ovis megszólítás, így én se Kinga vagyok. Amúgy már megszoktam, hogy senki se tudja melyik a nevem :D
A Szent Johanna gimi sorozat kezdi magát belopni a szívembe - bár az első hármat végigszenvedtem. A negyedik - a maga esetlenkedésével - már kezdett a szívemhez közel kerülni, de igazi áttörést az ötödik kötet okozott - nálam az a favourite! Szerintem ez nem fog változni - abban Reni nem nyavalygott annyit és kezdett normalizálódni, persze ilyen téren a hatodik kötet is megnyerő volt. Most a hetediket kezdem!
Amúgy holnap hiába péntek: két óra az osztályfőnökkel... Remélem első órában nem írunk kémiából - ezt most nem értem és nem szeretném az ötösömet lerontani. Apropó, ötös: a föcin kívül (az meg kit érdekel) mindenből ötösöm van eddig márciusban - persze szerdán írtunk egy hipi-szupi dolgozatot, amiben gyakorlatilag a felét nem tudtam, remény a hármas. 
Ma pedig írtunk egy versnek nem mondható szösszenetet ToZó-nak (angoltanár), amit holnap elmondunk neki - biztos értékelni fogja, főleg a végét. 
Szóval akkor a holnap egy haláli jó nap lesz. Addig is azt hiszem írok egy SzJG egészsorozatos véleményt - top karakterek, kedvenc részek, esetleg idézetek és negatívumok is!

2 megjegyzés:

  1. tee, már azt hittem elkaptak, hogy segítettél a többieknek xD ne hozd rám a szívbajt...
    30npos ouat-ot hozzál inkább :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, majd hozom, csak mostanában nincsen rá időm. Ezen a hétvégén remélem tudok rá szakítani... :D
      Tudtam én, hogy ezzel a figyelemfelkeltő címmel kicsikarok belőled egy hozzászólást :P Nem kaptak el, elsőnek végeztem.

      Törlés