30 napos OUAT kihívás


15. nap – Melyik oldalon állsz? Gonosz vagy Jó?


Természetesen a Gonosz oldal a jobb oldal - még akkor is, ha a legtöbb szereplőnél happy endinget szeretnék.

16. nap – Kedvenc jelmez


Imádom Rumple régi ruháit.

17. nap – Az első évad kedvenc része

Háááát, talán, amikor Rumple hátterét megtudtuk és képbe került Bae.

18. nap – Kedvenc színész


Robert Carlyle - ez nem volt kérdés soha sem, valamint Colin O'Donoghue.

19. nap – Kedvenc színésznő


Lana Parilla.

20. nap – Kedvenc idézet 



„Azt hittem, hogy egy farkas.” -> „Ezt még nem mondták |1x7| és minden amiben kimondják Rumple nevét || „Múló fellobanása volt a lángnak egy sötét óceán közepén.” ->1x22

21. nap – Kedvenc háttértörténet


Regina háttértörténetét nagyon kedvelem!

22. nap – Valami, amit szeretnél tudni, de még nem derült ki

Hümm, mivel kiderült ki Bae (ez nekem nem volt nagy meglepetés), ezért talán az érdekelne, hogy ki az aki meg fog halni. Mert hogy most (március 8.-án) láttam, hogy valaki meghal.

23. nap – Valami, amit szívesen megtartanál a forgatásról (tárgy) 


A törött csésze; Rumple pálcája; könyv

24. nap – Ha bárki lehetnél Storybrooke-ból vagy az elvarázsolt erdőből, ki lennél? 

Belle - bár én nem lennék ilyen semmilyen. Inkább élvezném az életet és Rumple-t.

25. nap – Kedvenc bevezetés egy szereplőhöz


Emma :)

26. nap – Egy szereplő, akit gyakrabban szeretnél látni


Dr. Whale-t és a Bolond Kalapost :)

27. nap – Kedvenc helyszín


Mr. Gold boltja - ott mindent meg lehet találni és éppen ezért olyan varázslatos.

28. nap – Storybrooke vagy az Elvarázsolt erdő?


29. nap – Kedvenc mese – Szeretted az OUAT verzióját?


Szépség és a szörnyeteget mindig is kedveltem, azonban az OUAT verziója klasszisokkal jobb.

30. nap – Mi keltette fel az érdeklődésed, miért kezdted el nézni a sorozatot?

Hát, sokan mondták, hogy milyen jó ez a sorozat és ezért én is belekezdtem - nem bántam meg.

2 megjegyzés:

  1. Na, kielemzem:D
    15. Hook gif befigyel ;) szeressük a gonoszokat :D
    18. COLIIIN :D nem gondoltam volna, hogy beteszed kedvenc színésznek.
    22. Reméljük, hogy az a valaki Cora lesz. (ÉS semmiképpen sem Hook xD Bár most egy kicsit megnyugodtam, hogy a három halottesélyesem közül most ő áll utolsó helyen :'D)
    26. Whale nem kell, Jefferson jöhetne
    das ist alles, azt hiszem :D ügyi vagy, hogy befejezted

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 15. Csak neked! <3
      18. Leginkább, mert Te olyan nagy ráhatással vagy rám.
      22. Azon gondolkoztam, hogy esetleg Regina (bár a trailer-ből Rumpie az esélyes), amikor az anyja valami olyat akar elkövetni, ami Henry életét kockáztatja.
      26. Nekem kell mindkettő :D

      Törlés