30 napos személyes kihívás

1. nap: Írj néhány alapinformációt magadról

  • Rejtett szemüveges vagyok, vagyis van szemüvegem csak nem hordom (pedig többek szerint jól áll).
  • Van egy nyulam, akit Nutinak hívnak (igen, a Nutellából jött).
  • Eredetileg szőke a hajam színe, de kezdek bebarnulni (és jelenleg piros a hajam alja...). 
  • Negyed vér bajor és negyed vér olasz vagyok (a többi részem meg magyar).
  • Az informatikát én nem tanulom, hanem csak tudom.
  • Fotografikus memóriám van.
  • Könyvmoly vagyok - havi 10 könyv a minimum.
  • Vékony vagyok, de az étrendem: hús, édesség, néhány féle zöldség.. 
  • Van egy húgom is, aki elvben hasonlít rám, de mi letagadjuk (ő is szemüveges, de neki még új, tehát még hordja).
  • Az iskolában az osztályomnak én vágom a zenéket, pedig nagyrészt ott sem vagyok a programokon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése