2013.04.13.

Lemondani...

A cím arra szeretne utalni, hogy irodalomból olyan szorgalmi feladatot kaptunk, amiben a következőt kell teljesíteni:
  1. Lemondani egy nekünk fontos dologról (esetemben könyvolvasás)
  2. Leírni a tapasztalatainkat (minimum 10 mondatban, hát én írtam elé egy kis bevezető szöveget is...)
És, hogy eddig hogyan sikerült? Egész jól - bár egy új fejezetet muszáj volt elolvasnom Nilla blogján, mert az a történet annyira jó, hogy... (meg a design is)! De amúgy nem olvastam könyvet - még fülszöveget sem. De amúgy tényleg jó kislány voltam - mondjuk az este még necces, mert akkor szoktam olvasni, sokat.
Szóval, minden bizonnyal fogok kapni egy pluszt a szorgalmimra - ami azért jól fog jönni a múltkori egyes után ("A füzeted nagyon szép, de nincs teljesen kész a házid"). 
De a jövőhét nagyon kemény lesz. mert, hogy dolgozatok|felelések:
  • Felélés irodalomból (Halotti beszéd és könyörgés -> az olvasat szerint, első 10 mondat)
  • Dolgozat föciből (igazából kéne x db térkép és kívülről tudni a Duna és Tisza mellékfolyóit, folyóvizeinél lévő városokat és iparokat -> a baj csak az, hogy a felét mondta csak el a tanár...)
  • Témazáró angolból (hát, ez érdekes lesz -> remélem nem kell hivatalos levelet|baráti levelet írni)
  • Dolgozat kémiából (hétfőn veszünk definíciókat és képleteket -> remélem a múltkori jól sikerült)
  • És tesiből felmérések, amiből egyedül a sprinten szeretnék részt venni, de fel vagyok mentve
Szóval, akkor: Mindent bele és stb... Meg pozitívan állok hozzá - habár a föci a sírba visz....
És, hogy mit szeretnék csinálni ténylegesen?
  1. Megírni a dolgozatokat, a lehető legjobb tudásom szerint.
  2. Írni egy kis VSz-t.
  3. Értékelni az eddig elmaradt könyveket (ezt mondjuk jó lenne holnap megvalósítani).
  4. Olvasni egynéhány könyvet - ugyanis plusz három könyvet feltettem az áprilisi listámra és még az elején tartok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése