Vasember

Mert nagyon, nagyon szeretem

Szóval vagyok én, aki valami hihetetlen oknál fogva nagyon szereti a Bosszúállókat. Bár nem vagyok egy Marvel rajongó - képregényt nem olvastam - azért Iron Man, Hawkeye, Hulk, Loki és Black Widow eléggé megnyert magának. Szóval volt ez az érzés: meg akarom nézni a Vasembert. Megnéztem és beleszerettem - igen RDJ egy nagyon jó színész. 
Szóval, a Vasemberrel kezdődött ez az egész és a Bosszúállók csak tetézte. Habár Edward Nortont nagyon szerettem Hulk-ként, azért Mark Ruffalo jobban beleillett a szerepbe - szerintem. De, Robert Downey Jr. az egyik kedvencem - az első helyen van, természetesen. 
Jött a harmadik rész és nekem ott volt a helyem - aztán csak ma tudtam megnézni. Mindenesetre megnéztem - a stáblista vége utáni jelenetet is - és tetszett. Oké, nem volt olyan jó, mint az első kettő - humor ügyileg, meg valahogy más volt -, de nekem bejött. 
Azért a számokkal, évekkel nagyon viccesen eljátszadoztak . Például 1999 vagy 1991? Mert 1999 volt kiírva, de aztán '91-ként volt említve. Vagy éppen mi van a 13 évvel? Miért lett a végére 20 év? (Tony mondja Pepper-nek, hogy 20 éve részegen rájött a megoldásra.) Szóval a számokkal nem volt senki se kibékülve - a végén meg "sok időbe telt" és előtte meg "karácsony másnapjára"... 
Ami viszont nagyon tetszett az az elején lévő szilveszteri jelenet volt - ahol ott volt az a pasi, aki az első részben is szerepelt. Meg tetszett a végefőcím - bár kicsit lezárás szagú volt.
Igen, RDJ valószínűleg nem vállal több szerepet - bár a remény hal meg utoljára -, mert lejár a szerződése a Bosszúállók 2-vel. Tehát már csak az lesz kérdés, hogy mit terveznek utána? Lesz még Bosszúállók? Vagy Vasember? Esetleg feltűnik valamelyik másik szereplő filmjében cameo szerepben? Nem tudom, csak remélem. 

Ha már RDJ akkor Sherlock Holmes és a harmadik része: elméletileg 2014-ben lesz, gyakorlatilag csak reménykedhetünk. De én nagyon reménykedek és reménykedek...
Na, most megyek és megnézem az Iron Man 1-et :D Mert a kezdet...

U.i.: Imádom Mark Ruffalot, imádtam a végén :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése