Summertime TAG

Sziasztok,

most megint egy TAG következik. Imádom ezeket a rövid kérdésekből álló bejegyzéseket, mert ezáltal jobban megismerhetjük egymást – már ha Ti is kitöltitek velem. Ez egy Summertime TAG, amit azért gondoltam, hogy mégiscsak kiteszek, mert az utolsó nyári napoknak is meg kell adni a hangulatot.


Nyáron, hajmosás után, magától szárad a hajad, vagy megszárítod?
Magától szárad, de én amúgy sem szeretem a hajszárítót használni – télen sem, inkább a törülközőbe csavarva marad órákig. Amikor hajszárítót használtam, akkor mindig szárazabb lett a hajam és ráadásul mindig is sok hajam volt így akár 1-2 órás művelet is lehetet.

Fagyi vagy jégkrém?
Mindkettő. Imádom a Nogger jégkrémet, mint ahogy a Rákóczi túrós és vaníliás, és karamellás és mindegyik fagyit (kivétel a csokifagyit, illetve a csokis jégkrémet).

Szoknya vagy rövidnadrág?
Sosem voltam nagy szoknyás, de májusban amikor valahogy pénz került a kezembe és beszabadultam a Terranovába találtam olcsó, de nagyon csini szoknyát is – amit csak azért vettem fel, hogy érettségin legyen és mert Marci mondta, hogy szeretne szoknyában látni.

Tenger vagy tópart?
Mindig a Balaton partig jutunk el, szóval adná magát, hogy tópart. Az igazság azonban az, hogy a tengerpart sokkal jobban bejön. Homok a lábamon, aztán a víz eléri…

Hányas faktorú naptejet használsz?
Eddig nem használtam naptejet, de a biciklitúrán kénytelen voltam, ugyanis 40 fokban nem lehetett máshogy. Így is leégtem, pedig 50-es faktorút használtunk.

Kedvenc nyári parfüm?
Igazából egy parfümöt használok, ami EZ és nagyon remélem, hogy nem fog a közeljövőben kifogyni, mert nem lehet sehol kapni.

Kedvenc kiegészítő a nyárra?
Most kaptam egy széles karimájú szalmakalapot, amit igazából még nem volt alkalmam viselni, de jövőre sokszor fogom. Amúgy fehérszínű fekete szalaggal – nem akartam feketét (bár az jobb lett volna), mert magába vonzotta volna a napfényt, ami totális hőgutát eredményez.

Saru vagy flip-flop?
Flip-flop egyértelműen, abból is inkább az a fajta, aminek a nagylábujja körülmegy a többit és olyan, mintha egy gyűrű lenne körülötte – hogy értsétek miről beszélek ITT egy kép. A sarut meg nem szeretem, mert szerintem egyáltalán nem szép.

Kedvenc nyári sport?
Úszás, strandröpi és kerékpározás. Ez utóbbi azért érdekes, mert amúgy nyáron jobb szeretem a vízi sportokat, de kerékpározni leginkább nyáron tudok. Úszni meg egész évben szoktam, de ettől függetlenül nyáron a legjobb, amikor nem a klóros és egyéb vegyszeres vízben kell művelnem.

Kedvenc fesztivál?
Nem vagyok nagy fesztiválos, de jövőre az lesz, amin tudok dolgozni. Igazából, ha nagyon választani kéne, akkor a Szigetet mondanám, mert ott van házasságkötő sátor – és azt mindig is ki akartam próbálni.

Hova mész nyaralni?
Idén a Balatonhoz mentem, de jövőre mindenképpen valami tengeri helyre tervezek – akár augusztusban, miután dolgoztam egy kicsit és van pénzem. Szeretnék édeskettesben eltölteni egy kis időt, távol a szülőktől és a megrovó pillantásaiktól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése