10. lap – 2012.12.06. | Napló lapok 2012

Mikulás!

Hát az egész úgy kezdődött, hogy... Szóval én december 6.-át mindig- az édességmániám miatt - nagyon várom. Azt sem bánom, hogy a szüleimnek is adok az ajándékomból - az édesség szeretete nálunk családi hagyomány. Az iskolában is kaptunk csokit, szaloncukrot.

Majdnem elaludtam az órákon. Na nem azért, mert unalmasak lettek volna... hanem mert a hülye hideg idő teljesen elálmosított. Persze informatika órán esélyem se volt aludni (nem úgy mint tavaly), de nem is igazán akartam. Helyette gyakorlati dolgozatot írtunk, amivel ki tudja mik történtek azóta... Mindenesetre én ezt a gyakorlati valamit egy kicsit időhiányosan oldottam meg - engem leküldött a tanár, aztán tovább dolgozhattam. A "Miért téged?" kérdésre én nem tudok válaszolni, csak sejtéseim vannak. Viszont informatikán szereztem az egyik osztálytársamnak egy ötöst ("Engem nem tetszik szeretni Tanár úr, vagy a B.-ot szereti szívatni?" -> naná, hogy én csináltam és ezzel elősegített a Nutellámhoz.)
Röviden ennyi volt az én napom - na meg most újraolvasom a Hajnalhasadást és Jákob (Jacob) részeit egyáltalán nem várom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése