12. lap – 2012.12.19. | Napló lapok 2012

Világvége előtt két(-három) nappal!
Töri tanulás...

Esküszöm, hogy azért kérdeztem édesanyám a töriről, mert ő "történelem-bolond", de az eszembe se jutott, hogy a "Anya kérdezz!"-ből apa válaszai lesznek. De nem is itt kezdődött az egész, hanem ott, hogy megkérdeztem anyut: 
Ki volt Peiszisztratosz? - A válasz pedig az volt, hogy nem tudja. Nem baj, elmeséltem neki(k). Aztán ment tovább a kérdezgetés, de már ő kérdezett engem. Kérdés híján átvettem megint a kérdezgetést és természetesen apu szólt közbe.
"- Mi az a polisz? - kérdeztem én.
- Rendőrség - mondta apa."
Tehát, én készülök a történelem dolgozatra (amit természetesen holnap, amikor rövidített órák lesznek) és remélek. Na, persze azt is remélem, hogy infóból kapok egy ötöst - az jó lenne. És az sem lenne rossz, ha a délutáni sütésből nem lenne katasztrófa - és a kémia dolgozatra való felkészülés is eredményes lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése