L A S S Ú

S láttam, hogy szépen lassan elfáradok, ezért inkább becsuktam a szemem és elképzeltem egy más világot...
Szóval én most le vagyok lassulva és ez sem nekem, sem a blogjaimnak nem tetszik. Vicces, hogy az iskola kezdetéig azt hittem, hogy majd nyáron sikerül írnom, aztán pedig az iskolaidőben írásra is gondoltam... nem sikerült. De miért vagyok ennyire belassulva?


Elkezdődött az iskola és a kemény feleltetések - igazából csak az új tantárgyak/tanárok okoztak kezdetben fejtörést, de jelentem: sikeresen túléltük a szeptemberi hónapot. Azért kicsit furcsa volt, ha azt nézzük, hogy földrajzból is tanulunk (wow, azt látni kellett volna, földrajz óra előtt mindenki tanult)...
Igazából a földrajz az egyik, ami miatt még nem sikerült tollat fognom a kezembe - rendes tanárunk van és élvezet jegyzetelni, figyelni, nincs idő mással foglalkozni (kivétel a tanár úr eltereléseit). Pontosítanék: a földrajz órán már nem tudok írni.
Másik ok pedig, hogy egyszerűen nem is tudom hogy fogalmazzak nincs kedvem gépelni. Szóval, hiába ülök le a gép elé és kezdenék el írni - mert ihlet az van - egyszerűen nem sikerül gépelnem. Ezt a bejegyzést is egy fél óráig írtam, pedig nem egy hosszúnak szántam.
Mindegy, majd nekilátok füzetbe, abba úgyis jobban szeretek írni :D

Amúgy meg ma voltunk a Vidámparkban Regivel és a családdal, ami nagyon szuper volt (képeket nem tudok mutatni, mert anyu fényképezett és nem töltötte még fel őket a gépre). Például ettünk kuglófot (Regi anyukáját imádom, nagyon) és láttunk egy föcitanár-hasonmást is, hogy Regi szavaival éljek "Naaggyon duuurva!" 
Remek nap volt, kár, hogy már közeledünk a végéhez. Holnap kezdődik a suli, a hétfő, a tanulás, az agymenéseim, és még néhány cukiság. Várom, mert azért néhány órára érdemes bemenni. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése