A változás szele, avagy megváltozok

Igen, eddig még mindig nem folytattam a Bones-os kihívást, de ami késik nem múlik (amúgy most megint összevissza haladok a sorozattal, pedig a 4. évad harmadik részéig sikerült folytonosan néznem) és gyűjtöm hozzá az ihletet. 

A tartalom tehát korlátozódhat a kihívásokra - habár szeretem ezt a blogot olyan mindenesként használni, de lehet, hogy jobb lesz csak úgy lennie. De igazából mivel amúgy is csak hébehóba írtam ide, így maradhat a megszokottnál, úgyis rajtam kívül csak alig pár személy olvassa... bár én inkább csak írom.
Személy és arculatváltás is várható - remélem, ugyanis szeretnék visszatérni az "Online diary"-hez, ezért a blog címe a következőkben "Challenges diary" lesz (a fejléc marad még). Ezt már régóta tervezgetem, de majd most tényleg lesz is valami az elhatározásomból. 
Most megyek és próbálok valamit alkotni, hátha sikerühühül...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése