Legjobb...

Sokszor gondolkoztam már azon, hogy vajon kire mondhatnám azt, hogy legjobb barát/nőm és ez szerintem nem olyan egyszerű, hogy rámondod az első olyan emberre, akivel tök jól elvagytok és minden okés - szerintem ez kicsit másabb. Meg szerintem, ha valakinek te vagy a legjobb barátja/barátnője, akkor neked is ő kell, hogy legyen? Vajon mi van akkor, ha a legjobb barát/nő lénye változik? Több legjobb is lehet? Fiú és lány között legjobb barátság?

Azt hiszem visszafelé kezdem, mert az úgy egyszerűbb. Szerintem két emberi lény között mindig lehet barátság, a nemek itt nem meghatározóak. Mennyivel egyszerűbb egy lánynak, akinek van jó fiú barátja, és mennyivel könnyebb annak a fiúnak, akinek van jó lány barátja? Szóval az szerintem létezik, nekem is van haverom, akivel jól elvagyunk.
Több legjobb barát? Szerintem ez is lehetséges, egy ideig. Mindig is attól féltem/félek, hogy a kis csapatból kiválnak ketten-hárman - hiszen az én szemszögemből ez is történik (már nem megyek le annyiszor az udvarra velük, mert egyszerűen ott csak vagyok, mindenki más él). Szóval egy ideig ez működhet, még akkor is, ha fiúk-lányok vegyesen vannak a bandában. De ez mennyire legjobb barátság?
Változás... Gondolom mindenkinek megvan a maga legjobb barátja óvodában, aztán később általános iskolában is - talán az marad, akivel óvodában is nagyon jóban volt, talán nem -, és persze középiskolában. Szerintem ahogy az ember változik úgy változnak a baráti/társasági igényei is, így max. általános végére "találja meg a legjobbat", de inkább középiskolában. Nekem például még mindig nagyon jó barátnőm Szúszú, de nem tudom annyira tartani vele a kapcsolatot, mint szeretném. Viszont középsikolában megismerkedtem Regivel, akivel viszont minden nap találkozunk/Skypolunk...
Legjobb vajon? Nálam elég faramuci a helyzet, mert még az általános iskolából Szúszú is a barátnőm, addig úgy érzem, hogy Regivel jobban megértjük egymást, viszont Reginek meg - úgy érzem - inkább Anna a legjobb. Szóval én úgy vagyok fele, hogy van a Funny McDonald's team, amibe olyanok vannak, akikkel nagyon jól kijövök.

Kérdés?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése