Már megint egy nyaras bejegyzés...

  A címből ki lehet találni miről is lesz szó – ezért nem kezdek bele a magyarázásába. Ilyenről legutóbb EBBEN a bejegyzésben olvashattatok – szóval azokat a részeket alig fogom érinteni valamicskét.
  Amiért mégiscsak létrejött ez a bejegyzés azt úgy fogják hívni, hogy „Nyári bejegyzések listája” – ezt nem is olyan sokára a modulsávban is hirdetni fogja egy képecske az elérhetőségét. Szóval első körben erről a bejegyzésről lesz pár szó. Másodkörben meg a nyári szünetről és néhány zeneszámot is sikerült beapplikálnom…

1.
Először is szeretném, ha mindenki megtudná: 8 éve blogolok – valamikor 2006 júliusában úgy döntöttem úgy, hogy márpedig nekem blogot kell nyitnom. Megmondom őszintén a dátumra nem emlékszem – sem az apropóra, meg arra sem hogyan sikerült nekem ezt megeszközölnöm. Azt viszont tudom, hogy azt a blogot hivatalosan csak 2010-ben kezdtem el használni – ne is kérdezzétek, hogy akkor mi volt rajta; miért jött létre egyáltalán. De abból következtek arra, hogy én már 2006-ban is koptattam a klaviatúrát, hogy nagy volt a nézettsége annak a blognak. Úgy, hogy – ha nem is – hivatalosan, de 8 éve vagyok fent a Blogger közösség regisztrált tagjai között.

2.
Nagyon sokat dolgoztam azon a bejegyzésen – főleg, mert egy HTML kódot is beletettem, s alakítgattam nagy szorgosan két órán keresztül – és folyamatosan frissül, tehát, amikor Ti meglátjátok az már kb. az ezredik kibővítés lesz.
Annyit érdemes így előre tudni, hogy: kicsik a betűk (normál 12-es Times New Roman) és több rubrika lesz. Igyekszem minden – ott látható dologhoz – elkészíteni, amit el kell és ez a nyár más lesz mint a többi.

3.
Egy kis tájékoztatás, hogy senkit se érjen váratlanul: július 19-től augusztus 9-ig nem leszek elérhető, így egyik blogomon sem lesz frissítés – haha, mintha ezen kívül bármelyik másikra jutott volna időm az elmúlt hónapokban.
Ami viszont jó hír, hogy a gépet le tudom vinni Balatonra – s rossz idő esetén elő tudom kapni – és minden rajta van a gépen ahhoz, hogy kritikákat/élménybeszámolókat/történeteket írjak. Úgyhogy nem kell félni, hogy érdekességek nélkül hagylak benneteket, sőt az augusztus tele lesz irományokkal.

4.
Ugyebár volt szó valamiféle tanácsadásos részről is… Hát alakulgat, alakulgat lassan kész lesz a mindenki életét megkönnyítő űrlap. Úgyhogy onnantól kezdve egy újabb fantasztikus részleggel bővül a blog repertoárja.
Valamint tervezek új kinézetet is eme csodálatos blogocskának - már csak a tökéletes személyt kell megtalálnom.

5.
Úgy gondoltam rég volt már, hogy megosztok a blogon zenét/videóklippet, de most úgy döntöttem megteszem megint. Nem mondanám, hogy nyári válogatás, és azt sem, hogy a legújabb csodák kerülnek fel, de azért remélem egy picit legalább örültök.

Bones [Serial Killers] // Running Up That Hill
ezt lehet, hogy megosztottam már egyszer, de ez örök favorit

Tiësto - Red Lights
mondták, hogy hallgassam meg, hát meghallgattam

We Are One (Ole Ola) [The Official 2014 FIFA World Cup Song] (Olodum Mix)
azt hiszem ezt nem kell magyarázni, pedig nem vagyok egy nagy rajongó

James Blunt – Bonfire Heart
zene, mely nyári könnyedséggel belopta magát a szívembe

Lana Del Rey – Dark Paradise
csak egy zene, ami olyan mint én, ez a zene pontosan az, ami én vagyok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése