Itt vagyok, ragyogok!

Augusztus 9-én sikeresen megérkeztünk Budapestre – igen, letelt az a három hét, amit a Balatonnál töltöttem. Igazából erről lesz bejegyzés, csak még nem nagyon tértem magamhoz – kicsit fáradt vagyok és a levegőváltozás is kicsit megterheli a szervezetem.
Szóval, aki nyomon követte az oldal „Nyári bejegyzések listája” modulját láthatta, hogy azalatt a három hét alatt sem állt meg az élet hiszen azért írdogáltam erről-arról, amiket nemsokára megosztok. Viszont, mivel van még elmaradásom (2-3 könyvkritika, 5 szórakozóhely, 4 hely, 5 sorozat kritika, 1 bejegyzés a nyárról…) így egy kicsit kétségbe vagyok esve – alig két hét és újra elkezdődik a rémálom, ráadásul még annyi mindent akartam csinálni. |Tantárgyaim listájáról a bejegyzés végén egy képecske látható.|
De, hogy mit is terveztem még?
1. Tata: Azt hiszem ezt nem kell magyaráznom. Ide vissza akarok menni, és már van társaságom is, csak még időpont nincs.
2. Túra: Bár ez már megint befuccsolni látszik, hiszen információ hiányában én holnap aligha hiszem, hogy felkelek. Pedig rettentő jó lehetőség lett volna találkozni új emberekkel és gyakorolni egy picit az angolt – ha már olaszul nem tudok. Nem lesz, pedig aki szervezi is szeretné ha lenne valaki, aki mg tud angolul – hát, ilyen a mi szerencsénk.
3. Írás: Nagyon nem jutott rá időm, de azért valamit szeretnék alkotni, a bejegyzéseken kívül.
4. Befejezni, amiket elkezdtem: Nem csak könyvek, hanem a blog újabb funkcióit létrehozni; valamint régieket gatyába rázni. A háttérben már nagy munka folyik, de néha úgy érzem sose lesz kész.
Szóval van egy pár dolog még és az idő meg vészesen fogy. De remélem ez a pár nap elég lesz arra, hogy kiheverjem az évet – igen, még odáig se sikerült eljutnom – és megcsináljak mindent, amit elterveztem.

Az az etika és társadalomismeret - a megnézett adatok alapján - egyáltalán nem csábít, hiszen a "Levegőt sem vehetsz!"-tanárral lesz... A művészetekről még nem hallottam, de igazából el sem tudom képzelni az mi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése