És beszéljünk a(z)... #7

És, most érkezzen barátaim közül az, akivel valószínűleg a legtöbbet beszélek, és aki segít megírni egy-egy bejegyzést, aki az ötleteket adja:

… R E G I N Á R Ó L


What do I think about her?

Okos, szép és kissé önbizalom hiányos, szerethető lány. Nagyon fel tud pörögni – általában este – és akkor aztán más se alszik. Szeret beszélni, bár nem mindig –, ha nem beszél, akkor valami baja van, és azt nem szeretem, amikor valami bántja.
Nagyon bírom, hogy nem szeret olvasni, de a blogomra feltett bejegyzéseket elolvassa és meg is tárgyaljuk, hogy hogy tetszett neki. Azért szokott olvasni, de ez a cselekvés tényleg nem nagyon jellemző rá.
Nagyon jó barát, hiszen mindenkit meghallgat és mindenkivel kedves. Kreatív, de amikor nem jut eszébe semmi, akkor néha idegesítő (abban az értelemben, hogy ez általában este fordul elő és akkor én nem biztos, hogy a toppon vagyok… főleg, ha még nem estem át a holtponton).
Szőke (nem kifejezetten a hajszínére utalok, bár tényleg szőke), de ez kicsit sem zavaró, mert a kis csapatban nem ő az egyedüli, aki ezzel a tulajdonsággal rendelkezik.

What did I get from her?

Aranyköpéseivel feldobja a napjaimat, amiket igenis fel kell néha dobni – ugyanis ebben az évben többször álltam a nagyon rossz hangulathoz közel… Ilyen aranyköpése például:
"A nyuszi békés állat."
"A kecskében nincs s."

Az a rengeteg kép, amit az elmúlt évek alatt készítettünk mind csak színesíti az életemet – főleg a nem olyan jól sikerült képek, mert azok megnevettetnek.  Ráadásul a kreativitása itt is megmutatkozik (bár azt állítja, hogy nem tud szerkeszteni) és az egyik kedvenc képemet ő alkotta meg:
Egy kicsi én, szerintem ez egy nagyon jól eltalált képmontázs lett :)
<3 Tata, of course tatai utazós pulcsi<3
Az élmények, amik eddig végigkísérte életünket… Például a nagy nyári vandájreksönös bulizást is örökre az emlékezetembe véstem, hiszen azt kár lenne letagadni… Ha most lenne róla publikus kép tuti kitenném, de a készült képek egyike sem tartalmaz publikálásra alkalmas mozzanatot.
A sütés-főzés is hozzátartozik közös elfoglaltságainkhoz (bár annál általában ott többen ülünk össze, ami remek és róluk is lesz bejegyzés) és olyankor mindig valami fincsit alkotunk.
Kedvenc, Regi anyuja rászoktatott
Ilyesmit sütöttünk tavaly év végén... :)
















Markus karakterét is ő találta ki leginkább, akiről írtam már kisebb novellácskát, de még tervezek másikat is írni.
Tekintsünk el attól, hogy ez a Gru-ból van... :) Ő itt Markus :D


Szóval ő lenne Regina, az egyik legjobb barátnőm és, akiről rosszat mondani nem lehet, mert mindig arra törekszik, hogy mindenkivel a legjobb legyen. Ő az, akit ha megölelek máris jobb kedvre derülök és szeretném azt hinni, hogy néha azért az ölelésem őt is megnyugtatja. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése