Furcsa egy nap...

RÁJÖTTEM, hogy miért is kellett nekem jelentkeznem a tőzsdés versenyre (igen, ilyet tettem, pedig nem is értek hozzá...): mert csak én tudom, hogy információkat a verseny oldalának megtekintésével lehet szerezni. Igen, tudom, hogy ez egyeseknek furcsa, de a résztvevők közül senki se nézte meg az oldalt és úgy háborogtak - kivételt képezek én, meg a tanár. Szóval ilyen egyszerű... azért kellett jelentkeznem, hogy azért ne az utolsó pillanatban tudják meg a többiek a részleteket.
De, hogy mi is történt ezen a szép szürke napon? Hát...
Vége a szünetnek... szerencsére egy üzenet fogadott mikor hazaért, hogy már csak 34 munkanap van karácsonyig - ez egy remek hír, bár nem számoltam utána, hogy valóban így van-e. Szóval a szürke időre tekintettel én újból hoztam a formámat informatika órán, azaz bealudtam.
Az informatika órán való alvás nálam már rituálé - főleg, ha ilyen pocsék idő van - és miután megelégeltem, hogy heti két feladatot oldunk meg, így a megoldás után szépen lehajtom a fejem és máris Álomország kapujában állok. A mostani helyzet kicsit nehezített volt, ugyanis Brigi (mellettem ülő lány) folyamatosan kérdezgetett, hogy mit hogyan kell - lemondtam az alvás nagy részéről. 
Most akkor egy kicsit a bentről: kaptam csokit (nőnap alkalmából...) és ezen nagyon meglepődtem, mert egyáltalán nem számítottam rá - jól esett és boldoggá tett. Megkocogtatták a vállam, amin szintén meglepődtem és jól esett - mondjuk úgy, hogy nem tudom miért (aztán végül megtudtam nagyjából a választ). Aztán kaptam puszit, amin nem lepődtem meg, de jól esett - alvás után ez pont jó volt. Amúgy nem történt sok minden bent, bár jövőhéten is be kell vinni három tárgyat.
Hazafelé és onnan tovább: építik, alakítgatják és készítik az utat és ennek következtében akaratlanul is találkoztam a munkásokkal. Utálom a munkásokat... ma például azt találgatták, hogy hány éves lehetek (na, a max. 13-nál majdnem odakiabáltam, hogy "Anyátok!", de nem tettem) és nem jártak közel a megoldáshoz és ez idegesített. Na mindegy! Itthon bekapcsoltam a gépet (és a maga lassúságával bekapcsolt) és a FB megnyitásával rögtön pirosan és kéken világított egy dobozka alul és akkor ez a kérdés fogalmazódott meg bennem: Mi a franc? és az volt a franc, hogy megtudtam hány munkanap van még hátra karácsonyig valamint egy kedves, érdeklődő kérdés...
Szóval az én napom jól telt, telik és szerintem az lenne a legjobb, ha holnap nem mennék be földrajzórára, úgy szerintem jobban járnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése