Túltengett versenyszellem?

Mai posztban legfőképp arról a bizonyos tőzsdés versenyről lesz szó. A "További bejegyzések »" után inkább a csapattagoknak lehet érdekes (információk összegyűjtve, amiket eddig én kiderítettem), de azért egy kicsit mesélek, hogy hogy érzem magam.
A hét eddig a borzalmas és a csúcs szuper között ingadozik és a hét második felében inkább az előbbi életérzés felé fog hajlani - hiába nyílt hét, ez nálunk csak még nagyobb szívásokat jelent... Amúgy a negyedik óra után visszaáll a rendes kerékvágás - vagy legalábbis próbál visszaállni. Igazából az nekünk jó, hogy bejönnek, mert így nincs feleltetés és/vagy dolgozatírás... kivétel talán ez alól a csütörtöki fizika óra, ahová bejelentettek egy dogát. No problem, legalább jó teremben leszünk... :) Időközben nem írtuk meg, tehát a pénteki napon kívül (ahol aztán töriből írtunk csak...) egész jól telt a hét. 

A tőzsdés versenyhez

Igazából itt most ilyen alapinformációkat fogok megosztani, amiket az oldalról gyűjtöttem ki és fontosnak tartok... Inkább a tesztrészhez köthető információkat gyűjtöttem ki. A tőzsdéhez mindenki tudja, hogy tőzsdézni kell és hetenként van eredményhirdetés - tehát róla érdekesebb információkat nem találtam. 
!FOLYAMATOSAN FRISSÜL!

A tesztek fordulói és témái

1. forduló: 2013.11.06. |15:00-17:00| - t é m á j a : általános pénzügyi és alapvető értékpapírpiac ||| h e l y e z é s : 82 . illetve 112 .
2. forduló: 2013.11.27. || - t é m á j a : értékpapírok aktualitás, általános pénzügy, néhány tőzsde ||| h e ly e z é s : ? illetve ?
3. forduló: 2013.12.11. || - t é m á j a : értékpapírok és a tőzsde ||| h e l y e z é s : ? illetve ?
4. forduló: 2014.01.14. || - t é m á j a : értékpapírok és a tőzsde ||| h e l y e z é s : ? illetve ?

A teszteknél számít az I D Ő, mivel a pontszám sok csapat esetében megegyezhet - értelemszerűen minden forduló legjobbja az, aki a legjobb időben, maximális pontszámot értek el. És minden forduló legjobbja kap ajándékot (-> egyszer legalább el kéne érni legjobb helyezést), ami valami kézzel fogható.


A tesztekre felkészülésként "javasolt irodalmak"

2. forduló:

  • POP-tankönyv (IV. fejezet) - á t o l v a s n i
  • előző fordulóhoz felsorolt újságok - r e n d s z e r e s  o l v a s á s a
  • Budapesti Értéktőzsde honlapján található: tőzsde története - o l v a s á s a
3. forduló:
???


4. forduló:
???


Tőzsdéhez szólván


Az első részvényen buktam 6080 Ft-ot, ami nem olyan nagy szám... de, hogy nekem ma nem kellett volna vennem semmit az is biztos... bukás az egész... Szóval: hajár, tőzsdézni. :) :/ Persze egy jó tanács: ne várd, hogy két másodperc alatt nyerj, mert annak az esélye elég csekély.
Amúgy, én most már függök attól az oldaltól és eléggé idegesít, hogy csak bukok - viszont türelmetlen vagyok, aminek meg az az eredménye, hogy egy óra után eladom a részvényeket, mert, hogy ebből nem lesz nyereség. (Nem hiszem, hogy nekem egy ideig be kéne lépnem arra az oldalra, mert a diliházba fogok kerülni miatt.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése