Én és az érettségi

Még akkor, ha előrehozott...
Szóval két nap múlva előrehozott érettségit teszek informatikából, ami az elviekben nem lenne túl nagy gond, azonban mivel informatikáról van szó, ezért maximalista vagyok - és nem csak én. Másokat simán megnyugtatok - legalábbis próbálkozom -, hogy elég sok mindent meg fogok tudni oldani, de magamat leginkább őrületbe kergetem. Szinte semmire sem emlékszem az adatbázis kezelésből, amit tavaly is meg idén is agyon tanultunk.
Ezért felkészülök: Bűbájos boszorkákat nézek (na meg angolul a finálékat mai sorozatokból, amik nagyon izgalmasak és idegtépőek) és néha elgondolkozom azon, hogy csinálnom kell valamit. És csinálok is, csak nem sokat és nem rendszeresen. De ettől függetlenül a tudásom remélem nem veszik el.

-o.o.-o.o.-

Találtam csokit, amit nem bírtam otthagyni a boltban, mert nem ment - meg még ezer másikat is láttam, de annyit nem tudtam hazahozni, sajnos. Ezt a csokit viszont nem magamnak vettem, hanem egy személynek, akinek ez meglepetés lesz. Igazból nem most akartam odaadni, de várható volt, hogy nem bírom ki. Na mindegy. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése