Eltűnésem hátterében...

Hey!

Volt egy jó hosszú bejegyzésem és azóta semmi, azt hiszem kicsiny olvasótáboromat ez nem hatotta meg (pedig elvben vannak nekem olvasóim, akik nem tudom miért olvasnak|?|), úgyhogy igazából nem is nagyon hajtottam magam, hogy ide is termeljek szövegeket.  De mivel szeretem ezt a blogom (mely egy idő után elvesztette eredeti funkcióját) ezért kezdek visszatérni. Ti még nem sok mindent láthattok, de a háttérben én már nagyon készülök és valószínűleg a következő hét folyamán a blog privátba vonul.
Nem ígérek semmit, de megpróbálom befejezni a dolgok felpakolását/átpakolását még a következő héten - informatikát is illene (fúj, de rám ragadt ez a szó) tanulni, ha már érettségizek belőle - és azért nem ígérek semmit, mert nem szeretném, ha a régi/új bejegyzések előtérbe kerülnének, így mindenképpen fogok írni valami szép kis szöveget az újdonságokról, meg mit-hol-miért kérdésekre is fogok abban a posztban válaszolni. Meg kell írni naaagyon sok dolgot még (pl. van olyan téma amiről semmi nincs, pedig elterveztem; a linkek még nincsenek csoportosítva... blablabla...) és ebben nincs sok segítségemre a fotel, amiben ülök - túlontúl kényelmes ahhoz, hogy ne aludjak el benne.
Sok minden történt a legutóbbi bejegyzés óta - pl. már május van - és azt hiszem joggal kijelenthetjük, hogy mekkora egy hülye vagyok. Öhm, de ami megtörtént megtörtént, egyelőre nem vagyok képes visszautazni az időben, hogy mindent visszacsináljak és így egy nappal a történtek után úgy gondolom még jó is, hogy megtörtént. Szar volt a kedvem miatta és mélyen legbelül ordítoznék azzal a személlyel, de ez senkinek se lenne jó - örülök, hogy azért ma szóba állt velem és everything is ok (szeretjük a felületességet, jó az nekünk) és kicsit se fogok megőrülni.
Holnaptól kezdődik a szünet - habár ez még a húgomnak is Hawaii -, ami természetesen azt is jelenti, hogy irány el itthonról. Igen, az otthonülés általában kinézett dolog belőlem, pedig szeretek ténferegni. De ez az érettségi szünet más lesz - legalább egy napot biztosan rá kell szánnom magam az Excel csodálatos világára (a formázás hiába ad pontot, ha az édeskevés az ötöshöz).
Szóval, ha eltűnik a blog, akkor majd vissza is jön!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése