... Marciról

Sok kihagyás után visszatért ez a rovat, amiben most egy újabb személyt mutatok be. Ez a személy igazán közel áll a szívemhez, mivelhogy szinte elrabolta azt. Bemutatom tehát páromat, Marcit. Azt a szőke hajú, kék szemű – szemüveges – fiút, akivel hosszú és boldog párkapcsolatban élek.

... M A R C I R Ó L

1997. január 30-án, majdnem pontosan egy évvel utánam, látta meg a napvilágot, amit eleinte nehezen hittem el – azt hittem csak így akar csajozni vagy valami. Később kiderült, hogy szó sincs erről – még a személyijét is megmutatta, bár a képet letakarta.
Megismerkedésünk a Szomor56 túrának volt köszönhető, ahol megismertem – mint egy bunkó parasztot – kezdve azzal, hogy lekönyökölt, majd folyamatosan élcelődött, hogy minek mentem túrázni, ha nem bírom. Egyáltalán nem volt rokonszenves és a falra tudtam volna mászni tőle.
A túra után, amikor nekiláttam a beszámolónak és segítséget kértem, neki az volt a válasza, hogy a pálinkát írjuk bele mindenképp – amúgy tényleg isteni volt az a pálinka –, de nem tűnt valami segítőkésznek. Mivel úgy voltam vele, hogy a túrásokkal többet fogok találkozni, hát bejelöltem ismerősnek.
Egy csütörtöki nap láttam a folyosón és gondoltam rámosolygok, hátha ezzel valami pozitívabb képet is ki tudok belőle csikarni. Nem meglepő, hogy sikerült elérnem a célom – habár véleményem szerint a mosolyom egyáltalán nem szép. Még aznap láttam feljönni a lépcsőn és mikor észrevett rám vigyorgott és megállt mellettem. Elkezdett nekem beszélni a túrákról, arról, hogy az anyukája a bátyját elengedte a Kitörés túrára, de őt nem és a többi.
Az osztálytársaim sorban kérdezgették ki az a srác, akivel beszélgettem a szünetben én meg mindig mondtam „Marci, a túráról”. L. megemlítette, hogy milyen kidolgozott a háta – a folyósón könnyebb volt átöltöznie, mint elmenni a mosdóba. Nekem csak a magabiztossága, a combomnyi karja és a cuki mosolya tűnt fel – meg hát mégse kérhettem, hogy vetkőzzön le.
Marci a külsejével ellentétben egy igazán aranyos, visszafogott ugyanakkor harsány fiú – a külseje alapján az ember azt hinné egy bunkó, öntelt fazon. Ő rockernek szereti öltöztetni magát iskola időben, azonban mióta együtt vagyunk, kezd normálisan kinézni. Szereti a rock zenét, de igazából a mulatóson kívül nincs olyan zenei stílus, amit meg ne hallgatna – amikor keringőt gyakorlunk akkor Shostakovich - Waltz No. 2-t szoktunk hallgatni, illetve Loona - Hijo de La Luna-t.
Nagyon szeret táncolni, már ami a klasszikus táncot illeti, éppen ezért örül, hogy három szalagavatón is táncolhat – egyszer, mert kevés fiú volt; utána az én szalagavatómon és végül a sajátján. Amikor tanít táncolni akkor látni a legjobban az arcán az elhivatottságot és azt, hogy mindent milyen komolyan vesz.
Csodálatos a hangja – mély és olyan szónoki – és imádom, amikor magyaráz nekem. A tankoktól, repülőgépektől és mindenféle katonás dologtól olyan lázba jön, hogy öröm nézni a szeme csillogását – és habár forgatom a szemem, imádom, ahogy próbálja nekem elmagyarázni a dolgokat.
A konyhában is egész ügyesen mozog – a shusit, a provence-i csirkét és a különböző kávé- és csoki- különlegességeket remekül elkészíti – bár azt jobban szereti, ha valaki más tálalja elé az étkeket. (Megjegyezném, hogy anyukája isteni bakonyi tud csinálni, ha csak rá gondolok összefut a nyál a számban.) Kávémániás, bár az utóbbi időben kevesebbet ivott abból a keserű nedűből.
Szabadidejében vagy a barátaival iszogat, túrázik, vagy pedig kajakozik – ez utóbbi vonzóbb számomra. Elég régóta kajakozik ez számára egy olyan sport, amiben elért sikereket és lényegében ennek köszönheti, hogy ilyen Adonisz lett. Illetve olvas – katonás könyveket általában, meglepő.
Ha nagy lesz, akkor katona lesz, akár csak bátyja. Ahogy ő fogalmazott amióta csak az eszét tudja, az akar lenni, míg mások kinövik ezt ő nem. Nagyon elhivatott és igyekszik erején felül teljesíteni, ami legtöbbször sikerül is neki – ha nem a német nyelvről beszélünk.
Igazság szerint minden nőt elbűvöl – az óvodás korcsoporttól kezdve a már második gyermekkorban élőkig – és engem nem zavar, mert teljesen megbízható. Inkább a spontán dolgokat kedveli, de azt se bánja, ha valamit meg kell tervezni.

Ilyen az én párom, Szépszemű Hercegem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése