Summer TAG

Üdv nektek, Unatkozó Utazók!

 Ma egy olyan bejegyzéssel jöttem, aminek a nyárhoz van köze és a Coffee Corner oldalán találtam – hiszen ők találták ki.


1) Miért szereted legjobban a nyarat?
A nyarat azért szeretem, mert ilyenkor nem kell minden nap a tanulásra gondolni, vagy arra, hogy vajon mit kéne tudni másnapra. A legjobban viszont azért, mert ilyenkor nincs a 21:00 takarodó-szabály és sűrűbben lehetek a barátommal több ideig.
2) Rögtönzöd a programokat, vagy már hetekkel/hónapokkal a program előtt kiagyalod?
Nos, részben spontán dolgok, részben tervezett programok tarkítják a nyaram. Általában nyaranta – illetve csak tavaly óta, mióta nem kell nagyszüleimnél töltenem két és fél hónapot – tudom, hogy mik azok, amiket meg akarok valósítani (tavaly például Tata biztos terv volt), de általában ezek is csakúgy alakulnak. Idén kicsit más tészta, mert be lett tervezve egy biciklitúra – aminél az ottani programok viszont spontánok lesznek – és utána pedig a családi nyaralás, ami szintén tervezett. (Édesanyám miatt azonban ottalvás-kérvény 1 hónap; egyhetes túra esetén félév az elbírálási idő.)
3) Hogy tetszenek a strandok? A fizetős, vagy inkább a szabadstrand tetszik jobban?
Szeretem a strandokat, bár a testemmel itt-ott nem vagyok teljesen elégedett. Mivel félig balatoni lány vagyok – születésemtől kezdve tizennyolc éves koromig két és fél hónapot töltöttem el a Balatonnál, illetve a szilveszterek is ott voltak tartva – így nekünk megadatott az a lehetőség, hogy nyaraló-bérletünk legyen (ez egész évre szól). Amúgy most a biciklitúrán szabadstandokat fogjuk keresni spórolási okokból. Itt Pesten viszont a Dagály a kedvencem – habár idén szezon előtt a Palatinus is elég kellemes volt.
4) Melyik a kedvenc illatod - hangod - érzésed nyáron?
Kedvenc illatom a reggeli sülő gofri illata – hiába, a mamám mindig megpróbál minket marasztalni, hogy ne menjünk olyan gyorsan haza. A hangon sokat gondolkoztam, de a víz/strand hangja, robogó vonatok és a mókusok hangja a legmeghatározóbb ebben az időszakban – habár párom hangja minden évszakban a kedvencem. A kedvenc érzésem pedig az, amikor a vízben a párom átölel és a fülembe súgja, hogy mennyire szeret – tudom, sablonos, de tényleg.
5) Nyár számodra buliidőszak, vagy inkább a megállíthatatlan tanulás ideje?
Egyik sem. Tanulni csak annyit tanulok, amennyit muszáj – például nyelveket tudok tanulni, mivel Balatonon a szomszédok nagy része német és velük németül és angolul is tudok társalogni. Bulizni meg nemigen szoktam - sem nyáron, sem semmikor. A nyár számomra az olvasás, írás és a pihenés ideje.
6) Fagyi vagy jégkrém? Esetleg más kedvenc süti?
Anyukám csak a jégkrémet szereti így azzal sűrűbben találkozom, azonban én mindkettőért rajongok – főleg kánikula idején. Amúgy a kedvenc nyári desszertem a gofri – amit a Delfin Büfé Szepezdfürdőn nagyon jól csinált, csak bedöglött a gofrisütő –, valamint a fagyis palacsinta, amit a Tóth Étterem Révfülöpön készít istenien.
7) A nyaradat barátnőkkel, vagy inkább egyedül töltöd? Miért?
Általában próbálok valakivel találkozni – Brigi, Mesi vagy Marci szokott az áldozatom lenni. Viszont minden nyáron van két hét családi nyaralás, amit a családdal és a keresztanyákkal – húgoméval, és az enyémmel – töltünk. Valamint vannak olyan napok is, amikor senki nem ér rá és egyedül töltöm a napot – sorozatnézés, filmnézés, olvasás és írás időpontja ez.
8) Hova mész nyaralni, és miért?
Balatonra, mert ott van a nyaralónk.
9) Mit mondasz arra, hogy lehet, hogy lerövidítik a nyarat? Egyetértesz?
Nos, nem. Félreértés ne essék, nem azért nem értek egyet ezzel a dologgal, mert diák vagyok és szeretem azt, hogy ennyi szabadidőm van – ami igazából nem sok, mert június 19-től tart augusztus 24-ig, ami azért annyira nem hosszú idő –, hanem az okok miatt. Véleményem szerint a nagyszülők nyáron sokkal jobban ráérnek és tudnak vigyázni a gyerekekre, míg az év többi hónapjaiban nem igazán – hiszen sokan már nyugdíjasok és ilyenkor mennek el utónyaralni esetleg, vagy előnyaralni; vagy még dolgoznak és azért nem érnek rá. Meg szerintem a diákoknak – és a tanároknak szintúgy – kell egy hosszabb pihenő, amikor 9-10 dolgos, megerőltető hónap után azt tehetnek, amit akarnak.
10) Mész valamilyen táborba, vagy azokat már túl gyerekesnek tartod?
Soha nem szerettem a táborokat – életemben egyszer voltam és arról sem a pozitív élmények jutnak az eszembe. Nem arról van szó, hogy gyerekesnek tartanám, hanem arról, hogy ki nem állhatom őket.
11) Mi a kedvenc nyári bulizós/tanulós/olvasós/strandi zenéd?
Jelenleg Shostakovich - Waltz No. 2-t hallgatok legtöbbször – mivel párom próbál keringőre tanítani –, de jelenlegi kedvenceim Alexander Rybak - "Котик" / "Kotik" és AronChupa - I'm an Albatraoz.
12) Mi az első dolog, ami a nyárról az eszedbe jut?
Víz. Mint külső-belső elsőszámú lételem ebben az évszakban.
13) Várod már az iskolát, vagy csak az ismerőseid hiányolod?
Hm, egyik sem. Vagyis a második picit, talán. Igazából, aki akar velem találkozni az úgyis beszélni fog velem – vagy én vele – aki meg nem, azokkal az iskolában sem vagyok együtt minden percben.
14) Ha már a fürdésnél járunk, egybe fürdőruhád van, vagy bikinid?
Bikinim. Bár vettem egy fekete francia bikini alsót, mert mindig is akartam egyet – ráadásul az pont jó helyen ápol és eltakar. Szerettem volna az Auchan-ból olyan városos bikinit is, mert amit mamám vett szeptember bikini felső, az kicsi.

 Nektek mik a válaszaitok? Kitöltitek Ti is ezt a TAG-et?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése