30 Day Bones Challenge ~ Day 04 - 07

30 Day BONES Challenge ~ Day 4
Your favorite episode



Azt hiszem erre nem tudok mit mondani. Voltak nagyon jók és szerintem rosszak is – a kedvenc epizódomnak talán a nyolcadik évad hetedik részét mondanám. Azért ezt a részt, mert ebben a részben kedveltem meg úgy igazán Cam-et és nagyon örültem, hogy végre neki is boldog párkapcsolata lesz.

És a negyedik évad tizenhetedik része, mert akkor jelenik meg először Arastoo – aki okoz némi fejtörést és humoros percet a csapatnak – valamint Sweets is terepmunkára megy, Angie-vel, házastársakként.


30 Day BONES Challenge ~ Day 5
Your least favorite episode


Volt egy rész, ami annyira, de annyira nem fogott meg – ez a nyolcadikévad kilencedik része volt. Az elképzelés jó volt, de annyira nem jött be, hogy egy koponyán keresztül láthattuk a dolgokat. Még akkor sem, ha így a szereplők másik oldalait is megismerhettük.


30 Day BONES Challenge ~ Day 6
Your favorite guest star


Ryan Cartwight és Pej Vahdat – akárcsak a squintern-nél. Valószínűleg ez nem meglepő, hiszen, ha a squintern-nél ketten voltak a kedvenceim, akkor ugyanez igaz erre a kérdésre is. Szóval, ehhez nem fűznék hozzá többet. 





30 Day BONES Challenge ~ Day 7
Your least favorite guest star



Azért Deirdre Lovejoy, mert egyszerűen irritál a személyisége. A Private Practice egyik részében is játszott és úgy megijedtem tőle – ott is vagdalkozó szerepet kapott. Szóval, akármennyire is próbálkozott – nekem nem jött be.

(Haha, tudom, hogy sokaknak Andrew Leeds, akit ehhez a naphoz írnak, de csak azért, mert ő játssza istenfantasztikus-Pelantot.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése