Anyu szabadságon - Day01

Okmányiroda, Aréna, Meki, Árkád, Meki, Ebéd, Alvás, Bones, Süti

A mai nap elég korán elkezdődött, aztán folytatódott egy kellemes várakozásteli Okmányirodával, és végül kétszer voltunk Mekibe. A nap többi része kicsiny családomnak tagonként változott - azért abban mind egyetértettünk, hogy korán kellett kelni.
5:35-kor volt az ébresztő, aztán 6:00-kor az indulás - pedig még csak iskola sincs. Szóval a kocsiban ültünk és mentünk, mentünk egészen anyu munkahelyéig. Igen, anyu benthagyta a telefonját a munkahelyén és így gyorsan odakellett menni és elhozni - sikeresen megkaparintottuk a telefont és máris utaztunk tovább.
Az Okmányiroda előtt már egy egész helyes sor állt és mind fel voltak öltözve - mi meg pólóban, szandálban/papucsban. 20 perc várakozás után végre kinyitotta kapuit az a szent épület és máris kaphattuk a sorszámot. Megtanultam Okmányiroda-számolni (700-701-600-703... xD) és nagyon örültem, amikor végre Húgica került sorra. Aha, aztán még ott ültünk egy órát, hogy aláírjon pár papírt. Tényleg.
Miután kivártuk magunkat és kellően éhesek lettünk (9:30 körül végeztünk) elindultunk, hogy az Aréna Plzában megnézzük a Pull and Bear-t, de azért előtte még McReggeliztünk - és kiderítettük, hogy van-e még Jegescsoki, van. Mivel az Aránéban fel kellett volna menni a Berskához és ott nincs KesPapír, ezért továbbindultunk.
Az Árkádban először a Bershkába, aztán még két ruhaüzletbe és végül a New Yorkerbe mentünk. Aztán beugrottunk azért a KesPapírba, mert eredetileg oda mentünk - na meg bőrdzsekit nézni nekem, ami végül nem lett megvéve, mert világos volt. Szóval a nagy batyuval még elhaladtunk a Meki előtt és visszahaladtunk oda, vettünk Jegescsokit és hazaindultunk.
Itthon aztán megebédeltünk és aztán anyu elaludt, én gépeztem, Húgica pedig... Ő nem tudom mit csinált. Lehet, hogy Teen Wolfot nézett, én Bones-t. Aztán hazajött apu és sütit ettünk, amit anyu még alvás előtt készített. 
Így telt az én mai napom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése