Hátterek

Hello!

  • Most egy olyan bejegyzéssel jövök, amilyen már rég volt. Szerkesztettem egy képet, aztán azt átszerkesztettem FB-borítóképre és telefonháttérre. Valamint még előtte szerkesztettem egy másik képet. Témáját tekintve Bones (Dr. Csont) mindkettő - sőt, Carastoo/Camastoo shipben történt az alkotás.
  • Valamint szeretném bejelenteni, hogy készülök egy "Ismerd meg a Bones sorozatot" című bejegyzéssel, csak még folyamatosan bővítem. Azaz, valamikor szeptemberben lehet rá számítani :)
  • A 30 napos kihívások közül most a Bones-osat viszem, annál is hozom nemsokára a következő részt. Mondjuk egy két napot összevonva, mert lemaradtam.


Hátterek gépre:

1. próbálkozás

2. próbálkozás

Egyebek:

Facebook háttér

Telefon háttér idézet nélkül

Telefon háttér két felirattal

Háttér idézet nélkül

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése