Visszatértem, de csak ide + 30 Day Bones Challenge ~ Day 01

Igen, jól láthatjátok, az augusztus beköszöntével újra itt vagyok. Ez köszönhető a net visszatértének is - többek között. De egyelőre csak itt tértem vissza (mindenhova máshova csak amikor már Pesten leszek), mert úgy érzem mesélnem kell.
Bones mániám kiteljesedett és azt kell mondjam: John Francis Daley is awesome. Ezért is döntöttem úgy, hogy rá hennáztatom a kezemre a "Sweets" szócskát, azért ezt, mert a fordításban ez annyit tesz "édességek" és édességmániásként szerintem nem meglepő.
Kettős jelentés, de mégiscsak...
Hogy mi a tervem ezzel a hennával? Tetkó. Azért szeretnék tetoválást, mert... egyszerűen vonz. Habár sokan ellenzik, hogy magamra varrassak bármit is "Mi lesz majd öregként?". Viszont szerintem ez nem igen fog változni, örökké a csokik és cukorkák rabja lettem - egyszóval van értelme. Viszont rettentően félek a tűktől és attól, hogy fájni fog, ezért keresem a legjobb helyet neki (vagy a vállamhoz, vagy a csuklómra szeretném).

30 Day BONES Challenge ~ Day 1
Your favorite character


Szerintem a fentiekből már elég egyértelmű, hogy a kedvencem Dr. Lancelot Sweets. Az ok prózaian egyszerű: kedves, néha egy kicsit crazy és nagyon jó szövegei vannak. Imádom amikor Hodgins-Sweets vagy Booth/Bones-Sweets jelenet van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése