31 kérdés és 31 válasz

Még anno (pont egy hónapja :D) találtam egy 100 kérdéses tesztet és kitöltöttem és feltettem ide. Aztán ma láttam, hogy Unatkozó egyetemista talált még egyet, amit megritkított és úgy döntöttem én is kitöltöm. Szóval, akkor itten lenne:


01: Milyen telód van? 
Most jelenleg édesapámét használom, ami utál engem és minden emberi lényt - Sony Xperia Tipo méghozzá dual sim-es verzió.

02: Csalódtál már valakiben? 
Igen. 

03: Volt már lelkiismeret-furdalásod? 
Sokszor.

04: Mi a kedvenc gyümölcsöd? 
Öhm, a barack, vagy az eper? Nem tudom, mindkettőt nagyon szeretem.

05: Dohányzol? 
Nem.

06: Melyik a kedvenc csokid? 
Nincs kedvenc csokim, általában szeretem, amit elém raknak.

07: Kedvenc film?
Öhm, Jumanji. Jó, ez nem igaz. A Mulan filmnek számít?

08: Féltékeny típus vagy?
Igen, de néhány esetben jobb féltékenynek lenni, mint remélni a reménytelent.

09: Haragtartó vagy?
Nem mondanám, de ez helyzetfüggő. Ha valakivel veszekedtem akkor hagyok időt, hogy lecsillapodjanak az indulatok - az senkinek sem jó, ha meggondolatlanul beszélünk egymással.

10: Legjobb barátnőd neve?
Regina és Anna.

11: A saját hajszínem mellett tetszik még a: 
Vörös *.* Egyszerűen imádom azt a hajszínt, majdnem olyan lett a hajam (tavaly piros volt az alja...)

12: Milyen színű telefonod van? 
Fekete.

13: Kedvenc parfümöd neve?
Night Life by Esprit. Nagyon olyan az illata, amilyet naaaagyon szeretek.

14: Kedvenc mesehősöd neve? 
Mulan - úgy szeretnék olyan bátor és ügyes lenni, mint ő.

15: Van valami betegséged? 
Nincs, vagy csak nem veszek róla tudomást.

16: Milyen színű a tolltartód?
Homokszínű eredetileg, de annyi minden van ráírva, hogy már nehezen lehet megállapítani - szép színes.

17: Tettél már olyat mérgedben amit megbántál?
Naná, általában olyanokat teszek.

18: Milyen sorozatot néztél utoljára?
OUAT 3. évad 4. részét, mert rájöttem, hogy azt még nem láttam.

19: Kedvenc fiúneved?
Alex és Maximiliam (így hívják a másod-unokatestvéremet és imádom).

20: Kedvenc lányneved?
Zsuzsanna - habár nem adnák a gyerekemnek, max. második névként, túl sok van belőle már a családban.

21: Milyen embereket ítélsz el?
Nem igazán ítélek el embereket, de akik visszataszítóan benyalnak másoknak illetve képmutatóak, azok nem nagyon számíthatnak rám.

22: Melyik a kedvenc ünneped?
Igazából, ha már mondani kell egyet, akkor karácsony. Bár azzal is tele van a hócipőm mire odáig eljutunk.

23: Minden nap iszol kávét?
Nem iszok kávét.

24: Szoktál káromkodni?
Mostanában sajnos egyre többet...

25: Szoktál sminkelni?
Sometimes.

26: Gondolkodtál már azon, hogy törlöd magad facebookról?
Elég sokszor, de aztán mindig rájövök, hogy valaki csat ott ér el...

27: Hiszel a világvégében?
Nem.

28: Rúzs vagy szájfény?
Szájfény.

29: Milyen színű pulcsi van rajtad?
Semmilyen, most meleg van.

30: Van a szobádban növény?
Egy, mert az bírja a strapát.

31: Mit csináltál nagy részben ma?
Írtam, ettem, főztem, rájöttem, hogy fáradt vagyok. Aztán vártam, hogy Regi feljöjjön Skype-ra vagy FB-ra. Ja, meg láttam, hogy a föcitanárom sikeresen teljesítette a távot és örültem neki. És írtam "Boldogat! :)" az egyik osztálytársamnak és szomorkodtam, hogy Rohadék, az arisztokrata csokifüggő-kaméleonegér meghalt. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése